eDreams
StayForLong
Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

Et dejligt sted for en ferie eller et par dage. Køkkenet og maden er er kapitel for sig selv. Simpelthen smagfuldt og tjenerne er søde og serviceminded. Er man til lidt minegolf eller en svømmetur i søen er det en mulighed. Eneste malurt i bægeret er hr. Surmule i receptionen som kan gå helt i selvsving, i vores tilfælde om man kunne få et bord med udsigt over søen.

Værelsestip: Tag til Silkeborg og Hjejlen til Himmelbjerget samt se Jorn museet.
Dato for ophold: august 2021
Tak, scorex
Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Hotellet ligger rigtig skønt ned til Knudsø. Små men meget hyggelige værelser hvor intet mangler.
Fremragende 4 retters menu med dejlig afstemt vinmenu. Var vild med de smukke blomsterdekoration på alle de veldækkende borde
Flot morgenbuffet med rigtig juice :-)
Betjeningen var yderst venlig og imødekommende.
Vi vender meget gerne tilbage og anbefaler stedet på det varmeste

Værelsestip: Afsæt tid til en gåtur i den skønne natur omkring hotellet Hyggelig 12 hullers minigolfbane foran hytterne
Tak, Dorte N
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

En tip-top oplevelse. Lækkert “badehotel-værelse”. En super-super middag - med en tilhørende endnu mere super vinmenu (og der spares ikke, når der skænkes). Dejlig professionel - men stadig yderst hyggelig - betjening. Alt spillede. Kan kun anbefales.

Tak, Erik R
Anmeldt d. 9. juli 2021 fra mobile enheder

Kom forbi og stoppede for frokost, trods vi ikke havde reserveret bord, fandt den søde servitrice alligevel et hyggeligt bord på terassen, stedet er idyllisk, med smykke hvide træ møbler masser af blomster og grønt at nyde, og så er der den skønne udsigt over Knudsø, godt nok med en vej imellem, men det er til at leve med

Vi bestilte begge et stjerneskud, min all time livret, når det er lavet godt, og det var dette.
Rigtig lækker dampet fisk, der var meget saftig og ikke overtilberedt, 2 flotte pandestegte fiskefileter det ligeså ikke var overtilberedt, anrettet på ristet franskbrød, ikke det kedelige toastbrød man alt for tit får, dressing serveret seperat så man selv kan dosere. Frisk tilberedte grønne asparges og en go kvalitet rejer var med til at gøre oplevelsen rigtig go❤️
Den røgede laks smagte godt, med efter min mening hører den ikke til på et stjerneskud.
På scala mellem 1 og 5 får de klart 4, både for stedet og maden, betjeningen fortjener 5 for deres imødekommenhed og professionelle tilgang til gæsterne

Tak, Anne-Dorte A
Anmeldt d. 28. juni 2021

Vi holdte vores bryllupsfest på Knudhule badehotel lørdag d. 26. Juni ! Sikke en dag! Alt var mere end perfekt, bedre end forventet og helt gennemført. Vi har følt os trykke, velkomment og hørt gennem hele forløbet. På dagen kørte det hele, og vi kunne bare være og nyde! Vores gæster har kun rosende ord, og flere har sagt, at der var service på hele tiden og de var opmærksomme og manglede man noget så kom det flyvende! Glassene var ALDRIG tomme, personalet var søde og sjove og maden var I alles smag!
Fra os er der kun de varmeste anbefalinger og det største TAK.
- Laurits og Jane

Tak, JaneDamgaard