“Perfekt bøfhus”
Anmeldelse af Ferdinands Bøfhus

Ferdinands Bøfhus
Køkkener: Amerikansk, Steakhouse, Bar
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Velkommen til Ferdinands restaurant i Ringsted På Nørregade 31-33 ligger Ferdinands Bøfhus, den kødglade restaurant i Ringsted, som serverer møre og saftige bøffer til små priser. Udskæringerne kommer fra kvalitetskvæg opdrættet i Danmark, USA og Uruguay. I sommeren 2015 blev Ferdinands restaurant i Ringsted totalrenoveret og nyindrettet. Restauranten breder sig over to lokaler i den charmerende del af Ringsted nær til- og frakørslen til motorvej E20. På Ferdinands Bøfhus byder vi på både på brunch, frokost og aftensmad så der er ingen undskyldning for ikke at svinge forbi restauranten i Ringsted, når kødsulten skulle melde sig. Desuden kan du også finde fjerkræ, fisk og alskens andre skønne sager på menuen. Hos os finder du afslappet, men opmærksom service med fokus på hver detalje. Eksempelvis den bedste kombination af forskellige saucer, typer af salt til valget af den perfekte kniv til den fineste udskæring. Dermed får du en unik oplevelse kombineret med de møreste bøffer med vores lækre udvalg af side orders. Efter middagen kan du gå ombord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis. En fuldendt oplevelse Vi glæder os til at se dig i vores restaurant i Ringsted til frokost, brunch eller middag mens du får et velfortjent pause i de hyggelige og indbydende omgivelser. Den centrale placering og atmosfæren gør samtidig restauranten i Ringsted til et oplagt sted at kigge forbi til en cocktail eller en iskold pilsner efter arbejde eller inden en aften i byen. Velkommen til Ferdinands Bøfhus – tag plads og lad dig forkæle.

Havde bestilt bord til lørdag aften. Det var godt, da der var godt fyldt selvom coronaen spøger i landet.
Vi blev ledt til vores bord og fik menukort og bestilte drikkevarer.
Da de kom bestilte vi vores hovedretter. Cirka 15 min senere kom de fem hovedretter med tilbehør.
Bøfferne var stegt som bestilt og sovsene/tilbehøret var rigtigt lækkert.
Tjenerne var forbi flere gange for at checke op på os, hvilket var fint.
Det blev også til en gang gode desserter.
Alt i alt, et rigtigt godt og professionelt bøfhus.

Dato for besøg: september 2020
Tak, bekgaard
FerdinandsRingsted, Ejer hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Bekgaard
Tusind tak fordi du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os her på Tripadvisor og tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os at høre vores gæsters mening. På denne måde kan vi hele tiden forbedre os. At yde den bedste service og tilbyde de bedste råvarer for vores gæster, er en nøgleprioritet, og vi er derfor glade for at du var tilfreds med dit besøg. Jeg vil sørge for at dele dine flotte feedback med vores personale. Vi glæder os til at give dig endnu en god oplevelse på vores restaurant.

Anmeldt 31. juli 2020

Dejlig atmosfære og god betjening som sædvanligt . God mørbradsteg med tilbehør , desværre blev der serveret pommes frites til stegen , hvilket trækker meget ned .
Der burde serveres kartofler til denne ret , især på denne årstid .

Tak, D5208MFmichaelp
FerdinandsRingsted, Ejer hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2020

Kære D5208MFmichaelp
Tusind tak fordi du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os her på TripAdvisor og tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os at høre vores gæsters mening. På denne måde kan vi hele tiden forbedre os. At yde den bedste service og tilbyde de bedste råvarer for vores gæster, er en nøgleprioritet, og vi er derfor glade for at du var tilfreds med dit besøg. Jeg vil sørge for at dele dine flotte anmeldelse med vores personale. Mht. pommes må være en misforståelse da der er fritvalg om man ønsker kartoffel eller pommes og man kan altid bede om kartoffel. Vi glæder os til at give dig endnu en god oplevelse på vores restaurant.

Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggelig sted. Meget høflig betjening. Der bliver kræset om en. Bøffen var på 350 gram og var en velsmagende oplevelse. Bøffen blev bestilt medium. På intet tidspunkt var den gennemstegt eller rød. Super god kok.

Tak, jansV1609ON
FerdinandsRingsted, Ejer hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2020

Kære Jan S,
Hvor er vi glade for, at du har haft sådan en god aften. Tusind tak for flotte ord – Det betyder meget for os at høre vores gæsters mening. På denne måde kan vi hele tiden forbedre os. At yde den bedste service og tilbyde de bedste råvarer for vores gæster, er en nøgleprioritet, og vi er derfor glade for at i var tilfreds med jeres besøg. Jeg vil sørge for at dele jeres flotte feedback med vores personale. Vi glæder os til at give jer endnu en god oplevelse på vores restaurant.

Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik en rigtig fin betjening. Udvalget og kvaliteten af maden var god. Vi fik laks, tapas og 2 bøffer og alt var velsmagende og tilberedt korrekt. Ventetiden var ikke for lang og vi fik alle fire vores mad samtidigt. Vi spiser gerne her igen.

Tak, Fixfinger
FerdinandsRingsted, Ejer hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2020

Kære Fixfinger
Tusind tak fordi du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os her på TripAdvisor og tusind tak for din flotte anmeldelse. Det betyder meget for os at høre vores gæsters mening. På denne måde kan vi hele tiden forbedre os. At yde den bedste service og tilbyde de bedste råvarer for vores gæster, er en nøgleprioritet, og vi er derfor glade for at du var tilfreds med dit besøg. Jeg vil sørge for at dele dine flotte anmeldelse med vores personale. Vi glæder os til at give dig endnu en god oplevelse på vores restaurant.

Anmeldt 27. maj 2020

Hyggelig stemning, høj service og lækker mad får du her, hvadenten du kommer som par eller i et selskab.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 656metteg
FerdinandsRingsted, Ejer hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. maj 2020

Kære Mette G

Rejsende, der kiggede på Ferdinands Bøfhus, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i Ferdinands Bøfhus? Fortæl om dine oplevelser!