“God oplevelse”
Anmeldelse af Ferdinands Bøfhus

Ferdinands Bøfhus
Køkkener: Amerikansk, Steakhouse, Bar
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Velkommen til Ferdinands restaurant i Ringsted På Nørregade 31-33 ligger Ferdinands Bøfhus, den kødglade restaurant i Ringsted, som serverer møre og saftige bøffer til små priser. Udskæringerne kommer fra kvalitetskvæg opdrættet i Danmark, USA og Uruguay. I sommeren 2015 blev Ferdinands restaurant i Ringsted totalrenoveret og nyindrettet. Restauranten breder sig over to lokaler i den charmerende del af Ringsted nær til- og frakørslen til motorvej E20. På Ferdinands Bøfhus byder vi på både på brunch, frokost og aftensmad så der er ingen undskyldning for ikke at svinge forbi restauranten i Ringsted, når kødsulten skulle melde sig. Desuden kan du også finde fjerkræ, fisk og alskens andre skønne sager på menuen. Hos os finder du afslappet, men opmærksom service med fokus på hver detalje. Eksempelvis den bedste kombination af forskellige saucer, typer af salt til valget af den perfekte kniv til den fineste udskæring. Dermed får du en unik oplevelse kombineret med de møreste bøffer med vores lækre udvalg af side orders. Efter middagen kan du gå ombord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis. En fuldendt oplevelse Vi glæder os til at se dig i vores restaurant i Ringsted til frokost, brunch eller middag mens du får et velfortjent pause i de hyggelige og indbydende omgivelser. Den centrale placering og atmosfæren gør samtidig restauranten i Ringsted til et oplagt sted at kigge forbi til en cocktail eller en iskold pilsner efter arbejde eller inden en aften i byen. Velkommen til Ferdinands Bøfhus – tag plads og lad dig forkæle.
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Venlig betjening. God mad og til en fornuftig pris. Kommer helt sikkert igen, selv om vi er fra Hovedstaden.

Tak, silmol
FerdinandsRingsted, Ejer hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

Kære silmol,

Tak for dine skønne ord om vores restaurant.

Det er super dejligt at høre at i var tilfreds med jeres besøg hos Ferdinands Bøfhus Ringsted
Videremere er vi glade for at du du syntes om vores betjening, mad og vores priser.

Mange tak fordi du deler dine gode oplevelser her på TripAdvisor.
Vi håber på at se dig igen snarest.

Bedste Hilsner
Ferdinands Bøfhus Ringsted

Anmeldt 25. januar 2020

Lækker mad, super service af det søde personale! Kan klart anbefales - det er ihverfald ikke sidste gang vi har været der.

Tak, sandrapP8920PK
FerdinandsRingsted, Ejer hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2020

Kære P8920PK,
Mange tak fordi du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os her på TripAdvisor og tusind tak for din rosene ord. Det betyder meget for os at høre vores gæsters mening. På denne måde kan vi hele tiden forbedre os. At yde den bedste service og tilbyde de bedste råvarer for vores gæster, er en nøgleprioritet, og vi er derfor glade for at du var tilfreds med dit besøg. Jeg vil sørge for at dele dine flotte ord med vores personale. Vi glæder os til at give dig endnu en god oplevelse på vores restaurant.

Anmeldt 4. januar 2020

Ualmindelig god service , flot udvalg af lækre retter. Bestemt vor foretrukne restaurant i Ringsted. Parkering er der altid, intet problem.

Tak, ninavellage
FerdinandsRingsted, Owner hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2020

Kære Ninavellage
Tusind tak fordi du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os her på TripAdvisor og tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os at høre vores gæsters mening. På denne måde kan vi hele tiden forbedre os. At yde den bedste service og tilbyde de bedste råvarer for vores gæster, er en nøgleprioritet, og vi er derfor glade for at du var tilfreds med dit besøg. Jeg vil sørge for at dele dine flotte anmeldelse med vores personale. Vi glæder os til at give dig endnu en god oplevelse på vores restaurant.

Anmeldt 29. december 2019

Vi valgte en julemenu selvom der var mange spændende retter på spisekortet. Vi fik lækker mad, god vin og professionel service i hyggelige og rene omgivelser.

Dato for besøg: december 2019
Tak, kimlandev_rn0
FerdinandsRingsted, Ejer hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. december 2019

Kære kimlandev_rn0

De bedste nytårshilsner

Anmeldt 14. december 2019

Jeg besøgte Ferdinands Bøfhus den 12/12-19, sammen med min familie.

Vi blev budt velkommen og fik et fint bord ved vinduet. Tjeneren var utrolig høflig og serviceminded igennem hele oplevelsen.
Vi fik hver i sær nogle perfekt tilberedte Rib Eyes med tilbehør, der blev fyldt op efter behov - her var der en god evne til at tjekke op på om vi havde det vi behøvede.

Priserne matchede kvaliteten.
Alt i alt en super oplevelse, og bestemt et besøg værd!

Dato for besøg: december 2019
Tak, 878aim_eg
FerdinandsRingsted, Owner hos Ferdinands Bøfhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2019

Kære 878aim_eg

Rejsende, der kiggede på Ferdinands Bøfhus, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i Ferdinands Bøfhus? Fortæl om dine oplevelser!