Tripadvisor
Ringsted
Anmeldt d. 20. august 2019 fra mobile enheder

Jeg havde booket en overraskelse til min 80 årlige gamle mor. Vi skulle på tur og se hende barndomshjem /skole osv vi ville slutte dagen af i nærheden og bookede derfor Sørup herregård så tænkte jeg at der ville være nogle smukke blomstrende omgivelser og et dejligt sted hvor vi kunne nyde en 3 retters og et godt glas vin uden at skulle køre bagefter. De smukke smukke omgivelser fik vi.
Jeg blev kontaktet nogle dage før og gjort opmærksom på at restauranten var lukket om søndagen.
Hymmm hvad kunne jeg så gøre. Det blev istedet til take away mad fra Ringsted men det viste sig at der dårligt var plads på værelset til at spise og der var ej heller en elkedel vi kunne koge en kop neskaffe efter maden. ALSÅ ..,man kan vel ikke tillade sig at tage 1100kr for en overnatning og ikke en gang at have en reception åben når man ankommer og så lukke restaurenten helt ned. Vi var svært skuffet over den afslutning På noget vi ellers havde set meget frem til.
Morgenmaden ..elendigt brød som min mor meget dårligt kunne tygge.Heldigt vi ikke knækkede en tand da brødet var meget tørt og hårdt. Dejligt med frisk frugt rørægget var kedelig og meget kompakt.Dejlig kaffe og bløde senge i lækket glat bomuld. Jeg vil gerne kunne anbefale Sørup herregård men vi har ikke set nogen medarbejdere så service var der ikke noget af og og tjek lige hvad I får for pengene inden i booker.

1  Tak, lonsch
Anmeldt d. 10. august 2019 fra mobile enheder

Dette er anden gang vi vælger at besøge dette idylliske sted. Herregården er noget for sig selv, og vi som familie nød den enestående atmosfære! Værelserne er super fine. Sengene er behagelige at ligge i, badeværelset er rent, tv og minibar forefindes - generelt er værelserne rumlige og luftige. Det er et sted, hvor man kommer helt tæt på naturen, og på opholdet “stødte” vi bl.a. ind i en flok ænder, køer og en masse fisk i dammene. Der er masser at plads til at boltre sig på - og vovse var selvfølgelig med! Personalet var også venlige og havde styr på, hvad de lavede, dog var vi uheldige at have booket et ophold, hvor der var to store selsskaber (bryllupper), hvilket gjorde at meget at pladsen var udlejet. Vi havde derfor ikke mulighed for at spise/eller sidde på terrassen om aftenen, hvilket var øv, da vejret var godt. Det ville vi gerne have vidst på forhånd, så vi kunne have lavet noget andet. Hotellet har et relax område med en pool, en afdeling med billiard og andre spil, samt en golfbane (som virkelig skal renoveres)
Maden på hotellet er desuden helt i top - lidt gourmet agtigt! Priserne er rimelige, og man bliver mæt! De tilbyder alt hvad hjertet begærer. Herregården ligger kun 11 minutter fra Ringsted Outlet, hvilket helt klart kan anbefales. Jeg elsker dette sted, og vi glæder os allerede til at komme igen næste gang!
8/10 stjerner.

1  Tak, Josephinedenmark
Anmeldt d. 4. august 2019 fra mobile enheder

Kan man blive skuffet i en grad som ville få afdøde Anker Jørgensen til at vende sig i sin grav
Efter en indtjekning som var høflig og informativ og et udleveret oversigtskort over stedet med en kort forklaring, hvor hotellets restaurant var placeret og fra hvilken tid morgenmaden kunne indtages, gik vi til forvalterboligen rum 643.
Det første syn der mødte os, i opgangen var døde fluer, døde myg i et antal, som allerede gav os et hint med, hvad vi ville møde når vi låste os ind på værelset.
Var vi ankommet til Norman Bates motel? Det var et nedslidt utidsvarende værelse som burde ha haft som minimum en bøtte maling.
På badeværelset lå der igen fluer på gulvet, ligeså i vindueskarmen. Det man burde sætte i en kategori som en hovedpude, er kun et stykke filt med hovedpuderbetræk på, den bidrog på ingen på måde til en behagelig nattesøvn som man ville kunne forvente på et hotel med angivelige 4 stjerner.

Når ledelsen burde tage aktion på de mange dårlige anmeldelser som alle indeholder samme kritik punkter, og der intet sker - må man tænke om man ønsker at drive et hotel, hvor kritikken burde give anledning til forbedringer.

Omgivelserne hvor Sørup Herredgård ligger er fantastisk.

Men rester er en sgu en ommer, vi kommer ikke igen

1  Tak, V8072XXkime
Anmeldt d. 21. juli 2019

Omgivelserne er rigtig skønne!
Morgenmaden er tilfredsstillende. Aftensmaden er under middel (kødet var branket, der var serveret spareribs men det var totalt forkullede.) Salaten er ikke frisk, nærmere et par dage gammelt. Værelset var i rimelig stand men noget slidt. Da vi skulle hjem kikkede vi efter om der var noget vi havde glemt, og under sengen lå der et par brugte trusser (som ikke var vores!) Så rengøringen kunne godt trænge til en opstramning!
Har læst en anden anmeldelse her på TripAdvisor hvor der stod at personalet ikke var så imødekommende, kan godt bekræfte dette, man kan godt få den opfattelse at man som gæst er lidt til besvær. Ellers syntes jeg det er et godt sted.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Trj_dk
Anmeldt d. 15. juni 2019 fra mobile enheder

Mine forventninger til et besøg på stedet blev desværre ikke indfriet. Specielt aftenmenuen skuffede - kedelig mad, der ikke gjorde det store indtryk. Endvidere forekom logistikken mellem køkken, bar og restaurant noget utidssvarende.

Omgivelserne og beliggenheden er meget perfekte.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Montyx999