Meddelelse fra Tripadvisor:Denne virksomhed holder midlertidligt lukket indtil d. 12/12/2020
Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm
Åben i dag: 10.00 - 17.00
Ren nostalgi

Vi var 3 generationer, hvor det faktisk var den yngste som havde insisteret på et besøg, fordi hun... læs mere

Anmeldt d. 15. august 2020
N9151AXanner
Hyggeligt som altid

Det var igen en hyggelig oplevelse af være på museet. Den sjæl de frivillige lægger i det er... læs mere

Anmeldt d. 14. august 2020
maassesen

Anmeldt d. 29. juli 2020

Vi havde en dejlig dag 22.juli med børn og børnebørn, med gode og spændende oplevelser. Et venligt og imødekommende personale. Et par fra vores selskab købte sandwich som var en meget dårlig oplevelse for dem begge. Vi spiste ude i skoven og her manglede vi et toilet, det var ikke ok, for vejen tilbage er lang.
På familiens vegne.

Med venlig hilsen
Marianne Wenzel

Tak, X1017SUmariannew
Anmeldt d. 22. juli 2020

Det var en rigtig god oplevelse, som langt overgik vores forventninger. Fantastisk, at en privat forening kan komme så langt. Jeg ville ønske, at jeg boee tættere på, så jeg kunne medvirke. Min varmeste anbefaling.

Tak, torbens729
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Det er et fint og hyggeligt sted.
Dog et meget dyrt sted og vi benyttede os af “corona priserne” lige nu.
Det er søde og passioneret medarbejder der er der.

Tak, christinaj213
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Det er et fint og hyggeligt sted.
Det er desværre under normale omstændigheder et dyrt sted at besøge.
Men vi benyttede lejligheden nu er er “corona” priser.
Søde og passioneret medarbejder.

Tak, christina2505
Anmeldt d. 1. juli 2020 fra mobile enheder

Tag med på en rejse igennem Danmarkshistoriens sporvogns og bus historie. Museet drives af passionerede frivillige som man virkelig kan mærke brænder for, at give dig den bedste oplevelse på museet. Når entréen er betalt kan du kører alt det du vil I de sporvogne som er i drift den pågældende dag. Derudover kan du stige ind i div. sporvogne og busser, og få et indblik i den historiske udvikling.

Tak, Wicthor