Marianne G
København, Danmark

Klassisk Scandic

Anmeldelse af Scandic Ringsted
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 6. feb. 2024
Et helt igennem klassisk Scandic. Baren lukket, ligeledes restauranten.
Værelserne ok pæne.
Morgenmadsbuffeten overraskende god.
Men hotellet trænger til istandsættelse.
Blev mødt af vi har indcheck fra 15.00, hvilket er korrekt, men normalt mere venlig.
Dato for ophold: februar 2024
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
2,0 ud af 5 boblerService
3,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 4. apr. 2024
Hej

Mange tak for din positive tilbagemelding.

Det glæder mig, at du især var glad for morgenmaden.

Vi elsker glade gæster og hvem elsker ikke ros?

Jeg kan glæde dig med, at vi er i gang med istandsættelse af badeværelser og lobby område.

Jeg ønsker dig mange gode Scandic oplevelser fremover.

Du er meget velkommen til at lade mig høre fra dig, hvis du har yderligere kommentarer eller nogen spørgsmål.

Danhostel Ringsted
    15.2 km fra Scandic Ringsted
    16.8 km fra Scandic Ringsted
    Vis flere hoteller i Ringsted
    Anmeldt d. 4. februar 2024

Scandic Ringsted er midt i en renovering, der medfører lukning af restaurant og bar indtil april 2024. I samme periode varsler hotellet om støjgener i dagtimerne.

Dette er forståeligt nok, men når en overnatning i enkeltværelse stadigvæk koster 1500-1600 kr., så tvinger det mig til at finde alternative overnatningsmuligheder.

En mærkbar serviceforringelse bør alt andet lige resultere i en reduceret overnatningspris. Det har Scandic Hotels ikke valgt at tilgodese i sin prispolitik.

Dato for ophold: februar 2024
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
    Tak, torbenrimmer2024
    Lea Riley, Guest Services / Front Office hos Scandic Ringsted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. april 2024

Hej Torben

Vi har allerede skrevet sammen via e-mail, så jeg lader den stå der.

Anmeldt d. 7. januar 2024

Dato for ophold: januar 2024
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
    Anmeldt d. 28. juni 2023

Der var denne aften lagt op til grill "fest" for gæsterne. Kom ud i deres ny anlagte gård/have og havde egentlig tænkt at sidde og spise alene, og igen scrolle på telefonen som man plejer, tjekke lidt mails osv.
    Tjeneren (som også var direktøren) kom og spurgte om jeg ikke havde lyst til at sidde med andre Scandic friend medlemmer. Kom til at sidde med 5 friske "fyre" med forskellige jobs. Det blev en fantastisk aften, med et godt glas rødvin og en enkelt øl. I stedet for at sidde alene, scrolle på telefonen og på værelset og arbejde, kom man i snak med 5 flinke folk, og snakken gik på kryds og tværs om alt fra arbejde, til ferier og privatliv.
    Tak til direktøren, kok og øvrig personale for en god aften.
    PS. Husk planen med samtalebordet.

• Rejsetype: Rejste alene
    Tak, Bo A
    Lea Riley, Guest Services / Front Office hos Scandic Ringsted, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2023

Vi elsker glade gæster og hvem elsker ikke ros?

Vi er så glade for, at I havde en dejlig aften og vi håber vi kan gøre det om næste år.

Vi havde lidt glemt samtalebordet, så tak for påmindelsen. Vi sætter det straks i værk og dedikere et bord til de gæster, som ønsker at mødes om et måltid.

Anmeldt d. 18. juni 2023 fra mobile enheder

Virkelig dejligt hotel . Rent og pænt. Himmelsk morgenmad . Økologisk og alt muligt lækkert pålæg
    Sødt og venligt personale
    Nemt at komme til fra motorvej
    God seng

Byen er en fin lille by og alt kan nåes på gåben. Mine varmeste anbefalinger .

Tak, ZNickie W

Mange tak for din positive tilbagemelding.

Det glæder mig, at du især var glad for vores morgenmad og personale.

Anmeldt d. 7. juni 2023

Tre voksne på et "Standard" værelse...... nej det er ikke en god cocktail. Prisen/person er fair nok, men man får ikke nogen god værelsesoplevelse ud af det. Det skyldes jo ene og alene det, at værelset er lagt ud til at være enkeltværelse. Det alt være sagt, så var morgenbuffeten ganske fin. Beliggenheden er der ikke noget at komme efter, ja medmindre man måske har værelse ud mod den ret trafikerede indfaldsvej. På en varm sommerdag, så kommer den manglende ventilation til at resultere i et helvede, godt det samme, at vinduerne kan åbnes.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
    Tak, AlexanderL2304

Hej Alexander
    Jeg er ked af, at jeg er lidt bagud med at besvare kommentarer, men jeg vil blot informerer dig om, at din kommentar satte gang i en masse snak og noget handling.
    Jeg er nemlig enig med dig. 3 vokse er simpelthen for meget til de værelser. Efter din henvendelse har jeg derfor ændret vores opsætning, så det ikke længere er muligt at lave sådan en reservation.
    I princippet er deres stadig plads til 3 personer, men gæster skal fremover henvende sig direkte til hotellet og derved få en snak om, hvad man møder op til.
    Vi har kørt denne opsætning henover sommeren med fin success.
    Så jeg vil blot sende dig en tak :)
    Jeg vil dog også gerne tilbyde jer en ommer - skal I til Ringsted igen i fremtiden, vil jeg gerne sørge for et større værelse til jer!
    Alternativt må du også gerne sende os en mail til ringsted@scandichotels.com med navn og adresse, så sender jeg dig et gavekort på en gratis overnatning.
    Jeg ser frem til at høre fra dig uanset svar.
    Tak for din tid.
    Lea