Anmeldt 14. november 2017

Vi har været på mange Scandic hoteller og været glade. Her virkede slidt og handicapværelse ikke indrettet hensigtsmæssigt (for smal en seng, som stod op ad væg!) og det trænger til en renovering - gulvet var ødelagt, loftsplader tudsegamle osv.
En kop sort kaffe koster 30 kr - det er IKKE i orden!
Mortens-anden var mærkelige udskæringer og absolut ikke sprød :(( Tilbehør var ok fint! Og så er det vigtigt at der spørges til om man er medlem af Scandic Friends ved bordet... for det gav problemer ved betaling næste dag i receptionen!!
Morgenmaden var derimod fin og der var mange søde mennesker.

• Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, RieRas
Ida K, Front Office Manager hos Scandic Ringsted, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2017

Kære RieRas,
Tusind tak fordi du har taget dig tid til at give os feedback, det er vi meget taknemlige for.
Jeg er virkelig ked af at I ikke har haft et godt ophold, jeg har sat vores tekniske afdeling på sagen mht. vores handicapværelse og givet feedback til vores restaurant chef.
Jeg håber dog at vi må byde jer velkommen tilbage en anden gang.

Anmeldt 13. november 2017

Boede på hotellet i forbindelse med forretningsrejse. Man bliver taget godt i mod, venlig betjening, god vejledning. Boede på toppen af hotellet og værelset er super flot. Maden er super og betjening her også godt.

• Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Holger V
Ida K, Front Office Manager hos Scandic Ringsted, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. november 2017

Kære Holger V,
Tusind tak fordi du har taget dig tid til at giv os feedback, det er vi meget taknemlige for.
Dejligt at høre at du har haft et rigtigt godt ophold, det skal jeg dele med resten af hotellet, det bliver de glade for at høre :)
Vi håber vi må byde dig velkommen tilbage snart igen!

Anmeldt 6. november 2017

Jeg var på Scandic Ringsted fra den 08-10 November og var så heldig at blibe opgraderet fra et familieværelse til Suiten. Det var super fedt og en rigtigt dejligt oplevelse, kan klart anbefales :)
Desuden var der rigtig dejlig morgenmad

• Overnattede: november 2017, rejste med familie
Tak, Torben H
Ida K, Front Office Manager hos Scandic Ringsted, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. november 2017

Kære Torben H,
Tusind tak for at du har taget dig tid til at give os feedback, det er vi meget taknemlige for.
Jeg er virkelig glad for at høre at vi havde mulighed at opgradere jer til vores suite, vi prøver altid at gøre det lille ekstra for Scandic Friends medlemmer når de bor hos os, og dejligt at I fik lov til at nyde det.
Vi håber vi ser jer snart igen!

Anmeldt 9. oktober 2017

• Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Ida K, Front Office Manager hos Scandic Ringsted, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. oktober 2017

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt 5. oktober 2017

• Overnattede: september 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Ida K, Front Office Manager hos Scandic Ringsted, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. oktober 2017