“Skuffelse”
Anmeldelse af [M]eatery Ringsted

[M]eatery Ringsted
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

I menukortet på [M]eatery finder man udtryk som "prisbilligt", "eksklusiv" og "nytænkende".
Ingen af de prædikanter oplevede jeg, da jeg besøgte stedet med en håndfuld venner.
Jeg bestilte en hakkebøf, som var for mager, usammenhængende og overstegt.
Idéen med, at gæsten selv kan sammensætte kartofler, garniture og sauce er fin, men at bruge uægte saucer (antageligt fra K-salat) er skandaløst.
Vores tjener var en sød skolepige, hvis kompetenceniveau kunne ligge på et knappenålshoved. Hun var efter eget udsagn lige begyndt, og her bør restauratøren ganske enkelt sørge for grundigere oplæring.
Slutteligt var priserne absolut i den høje ende.

Tak, Frederik H

Anmeldt 20. juli 2021

Vi fik clubsandwich og Meatery burgere, og det var utrolig veltillavet. Super sød og kompetent betjening. Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, FlemmingOve
Anmeldt 28. juni 2021

servitricen venlig og hurtig.
De skal ikke have ros for deres juicer det var nærmest saftevand meget tyndt.
ok frokost en wokret og en burger

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 874piaa
Anmeldt 28. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi fik tre retter hver forretter hvad gode jeg fik marineret kæmpe reje og min fætter fik nachos og lad os bare sige man skulle tro det var en hovedret hovedretten var spareribs men selv om der står tre sider i menukortet vil jeg kalde det en side delt i tre og kunne godt bruge mere smag og det samme kan siges om pomfritter dessert var oste på et bræt ikke meget ost og knækbrød men sindssyg meget af alt muligt andet grønt nødder men super service ikke sikkert vi skal der hen igen

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, E2633UWbenjamina
Anmeldt 26. september 2020 fra mobile enheder

Vi var et venindepar, som besøgte stedet til aften.
Jeg fik et stykke ovnbagt laks med pommes til, til 209,- Det smagte godt, men der manglede lidt dyppelse til pommes fritterne.
Min veninde fik oksefilet 200 gr. til 199,- med pommes og pebersovs. Sovsen var dog alt for stærk og blev byttet ud med en rødvinssovs. Hun fik et glas vin til 69,-
Jeg fik en mellem øl til 49,-.
Vi fik hver et glas vand, men et ekstra glas vand kostede 15,-
Vi sluttede af med kaffe.
Alt i alt blev det lige knap 600,-.
Søde tjenere og rar atmosfære. Jeg synes dog, at priserne er til den dyre side.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, MereteMN

Rejsende, der kiggede på [M]eatery Ringsted, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i [M]eatery Ringsted? Fortæl om dine oplevelser!