“Dejlig mad, men til den dyre side.”
Anmeldelse af [M]eatery Ringsted

[M]eatery Ringsted

Vi var et venindepar, som besøgte stedet til aften.
Jeg fik et stykke ovnbagt laks med pommes til, til 209,- Det smagte godt, men der manglede lidt dyppelse til pommes fritterne.
Min veninde fik oksefilet 200 gr. til 199,- med pommes og pebersovs. Sovsen var dog alt for stærk og blev byttet ud med en rødvinssovs. Hun fik et glas vin til 69,-
Jeg fik en mellem øl til 49,-.
Vi fik hver et glas vand, men et ekstra glas vand kostede 15,-
Vi sluttede af med kaffe.
Alt i alt blev det lige knap 600,-.
Søde tjenere og rar atmosfære. Jeg synes dog, at priserne er til den dyre side.

Tak, MereteMN

Anmeldt 21. september 2020 fra mobile enheder

Maden er fantastisk, jeg kan personligt anbefale en ribeye af amerikansk udskæring. Bøffen er stegt til perfektion, servicen og personalet er upåklagelig, vinen er god, der er ikke en finger at sætte. Ledelsen er opmærksom på feedback, for mig virker det som oprigtig interesse for at give kunden en god oplevelse. Jeg vil gerne anbefale denne restaurant, hvis du er på jagt efter kvalitet.

Tak, lisabH3639ZP
Anmeldt 11. september 2020

Vi var 4 personer til middag. Rigtig god mad. Venlig tjener. ventetiden på maden var perfekt, og dejlige omgivelser. Fortjener at gode oplevelser også huskes at anmelde

Tak, HelleS221
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var to voksne. Den ene ville blot have en forret, den anden en hovedret.

I følge menukortet opkræves der et gebyr på 49,- når man kun bestiller en forret. Den opmærksomme gæst må derfor bestille forret og hovedret til den ene person, og så skubbe forretten hen til den anden, når den er serveret.

Menukortet tilbyder flere slags kød, fra forskellige lande. Man kan bare ikke servere dem, for de er ikke på lager.

Fadøl sælges i flere størrelser. En stor fadøl er 60 cl hvis man bestiller alm. pilsner, men kun 40 cl hvis man bestiller f. eks. Jacobsen. Ville være ok hvis det stod på menukortet, men man ved det først når glassene bliver sat på bordet.

Når maden serveres virker det ikke som om der er brugt ret meget omhu på anretningen - på niveau med ethvert pizzaria.

Den unge betjening var udmærket, næsten som rigtige tjenere, men alt i alt virker det som om man kæmper for at få det il at løbe rundt.

Kommer der ikke igen.

1  Tak, zdkhcrkb
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Kødet var fint stegt, men der var sener i oksefileten. Desværre var bearnaisen ikke hjemmelavet, men en træls købeudgave der smagte dårligt. Det er ikke ok, med de priser der opkræves.

1  Tak, carson_palmer

Rejsende, der kiggede på [M]eatery Ringsted, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i [M]eatery Ringsted? Fortæl om dine oplevelser!