“Rigtig hyggeligt 😊”
Anmeldelse af Café Korn

Café Korn
Få mad leveret
Prisklasse: 198 kr. - 1.632 kr.
Anmeldt 9. oktober 2023 fra mobile enheder

Det smagte alt sammen rigtig godt, og det var passende anretninger. Rigtig hyggeligt sted. Godt menukort. God service, kan klart anbefales 😊.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Travel02078048702

Anmeldt 2. august 2023 fra mobile enheder

Vi bestilte 3 salater. Fa vi tager en bid er salaten fyldt med stærke røde chilistykker.
Så ringer vi da det var tale away om det var en fejl. Første melding var det var normalt da vi holdte fast i det ikke var normalt, beklagede de men det var bare ærgerligt. Der var også hele timiankviste med jord på

Dato for besøg: august 2023
Tak, Safari05095227355
Anmeldt 16. juli 2023

Super god oplevelse at fejre min 30 års på Korn i Ringsted. Vi havde bestilt Brunch til 18 pers en måneds tid i forvejen, havde muligved for, få dage op til, at nedjustere pga. afbud; på dagen bliver vi betjent af smilende og serviceminded personale. Den mandlige tjener var flere gange, på helt afslappet vis, henne og tilbyde opfyldninger, og udviste i øvrigt lidt omsorg over for vores meget varme og til tider kede baby. Stærkt! Vi anbefaler gerne Korn i Ringsted til andre.
Skúlle vi ønske os lidt mere, ville det være ekstra fokus på opfyldning i buffeten - men alle gik nu mætte fra vores bord.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Nomad49894085769
Anmeldt 26. juni 2023

Vi bestilte Nachos med kylling. Fik helt kolde Nachos med et lille drys ost, der var hvidt og kun lige smeltet. 3 stykker kold kylling på.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, CHRISTINA R
Anmeldt 25. juni 2023

Vi var to voksne og et barn der skulle have brunch buffet en almindelig lørdag.
Vi fik derudover to cappuccino, to kopper filter kaffe, et glas juice, en varm cacao samt et glas æblemost. Vi betalte 754 kroner for det hele.
Der var tre tjenere på job hvoraf den ene tydeligvis var helt ny. Hun var som ny ok på gulvet men hun blev også lært op i at lave kaffe og den del var stadig ikke på plads. De to andre tjenere var ok servicemindede og ydede fin betjening.
Det er en lille buffet men der er det der skal være.
Men men men.... Kvaliteten den dag vi var der, var slet ikke som forventet eller som den skal være til den pris man tager.
Cappuccinoerne var lunkne og små. Derudover smagte de mere af mælk end kaffe hvilket kunne tyde på at de havde lavet en latte i stedet for.
Cacao var ligeledes lunken.
Filterkaffen havde ok temperatur men ikke varm varm.
Wienerbrødet var ikke gennembagt hvilket var tydeligt at både se og smage.
Avocado anretning som var (kedelig) en skive avocado i et glas drysset med nogle frø af en art var ikke moden.
Frugt anretningen som er en lille skål med lidt forskellig frugt var helt ved siden af. Der lå en lille skive cantaloup melon i. Vi fik to glas og der var denne skive dårlig. Den smagte dårligt og lugtede dårligt. Tjeneren prøvede et tredje glas og der var skiven ok men så også meget anderledes ud og som om den kom fra en anden melon. Dette er ikke godt nok. Dog blev skålene efter lidt diskussion i køkkenet fjernet og nye kom ind.
Det er altid en snak om hvad der skal være i en frugt anretning.... Skal det være lokalt eller eksotisk eller noget tredje. På cafe Korn har man valgt den eksotiske variant hvilket egentlig er meget underligt når man tænker på at man går op i økologi, bæredygtighed osv... Passionsfrugten i skålen var ikke moden og ikke syrlig men direkte sur. Hvis man vælger den eksotiske variant skal man ihvertfald sørge for at frugten er moden. Det ville klæde Cafe Korn at være så kreative at de vælger nordiske frugter....
På denne buffet vælger man ikke at have varmeplader til æg og bacon. Derfor serverer man æg/bacon/pølser i portionsanretninger i en lille skål med et stykke bacon og en pølse og lidt æg. Det er en super pølse. Men man er lidt prisgivet når man, som vores selskab er vild med bacon og pølser men ikke så meget æg. Vi bad tjeneren og ekstra ved siden af og fik lidt ekstra ved siden. Meeeen så synes vi det er pinligt at bede om mere ved siden af og syntes ikke vi ville tømme alle skålene.
Osteudvalget er super godt og pålægsdelen ok.
Special syltetøj og sirupper trækker op men men men......Når man går op i special lavede varianter af syltetøj og sirup så undrer det os at man alligevel vælger portionspakkede Nutella i stedet for at lave sin egen. Hvor er bæredygtigheden henne....
Så alt i alt en øv oplevelse og da vi gik derfra følte vi os en kende snydt. Det er ok at en brunch er dyr men så skal tingene også være tip top og det var det langt fra her desværre.
En halv stjerne for osten, pølsen og den ekstra bacon.
En halv stjerne for ok service.
Det giver samlet 1 stjerne hvilket herinde jo giver betegnelsen frygtelig. Det synes vi er en kende i overkanten af negativitet. Det var bare en dårlig oplevelse men 2 stjerner er for meget desværre, så vi ender på 1 og må leve med at det så giver betegnelsen frygtelig.
Vi må desværre sige at vi ikke kan anbefale dette sted og anbefaler at gå et andet sted hen hvis man skal have brunch buffet.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Daniel P

Rejsende, der kiggede på Café Korn, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i Café Korn? Fortæl om dine oplevelser!