“Elendig service”
Anmeldelse af Dhaba Indian Street Food

Dhaba Indian Street Food
Anmeldt 4. august 2020

Ringede først 4 gange og ventede forgæves i 20 minutter uden svar. Da vi så kørte hen til restauranten for at afhente mad havde personalet mere travlt med at kigge på restaurantens computer end at hjælpe kunderne i restauranten. Man kan ihvertfald ikke klage over servicen/betjeningen, der var nemlig INGEN service.
Maden plejer dog at være god.

Tak, C6731UZmartina

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Var d. 31/7 på besøg i Ringsted, da man desværre havde lukket Dhaba ned i Slagelse. (Slagelse smagte ganske fint)
1. Forfærdelig indretning. Vi valgte og side bagerst for os selv, der er godt nok slidt. Gulvet er møg beskidt af sovser.
Jeg spørger om gulvet er beskidt, men tjeneren fejer bare med foden og siger det er “nok noget der ikke kan komme af”.
- der var ingen mennesker, de har alverdens tid til at få stedet i tip top istedet for og sludre oppe i disken.
2. Virkelig ringe sløv service - den unge pige der serverede maden: hviskede/mumlede retten i en fart, der var intet service over hende, hverken med et smil og den ringeste præsentation af maden/serveringen. Anbefaler hun bliver lært grundigt op i service! Ville dog rose den unge man for høfligheden. Dog mangler de altså op check ved bordene, det er svært og få fat på dem.
3. Maden smagte af INGENTING, det var spicy men intet ift til da de havde Dhaba i Slagelse (tænker det er samme kæde, så det burde ikke være anerledes)
4. Alle curry retter ringe.
- kyllinge retterne var tørre.
- lam (hvilket var fantastisk i Slagelse), var sejt og slet ikke mørt som beskrevet.
- butter chicken er safe og går aldrig galt, smagte af en fortyndet fløde uden smag.
- garlic naan, lækkert brød men ærgeligt det ikke smagte af hvidløg som i Slagelse.
4. Alt for dyrt ift. mad/kvalitet.
:hvis man skal smage indisk, så anbefaler jeg ikke her! Så bliver man hvertfald taget i røven hvilet er ærgeligt da indisk er fantastisk, bare ikke her..
Øv øv, Sikke en skuffelse, der er intet indisk over maden.

Tak, Juliethi
Anmeldt 3. juli 2020

Vi havde tidligere hentet take away, og ville nu prøve restauranten, og selv sammensætte maden. Vi kom 2 voksne og 2 teenagepiger er sløv fredag aften, hvor der kun var gæster ved 4-5 af bordene. Vi bestilte fra menukortet - 20 min efter vi var ankommet, og selv måtte tilkalde tjeneren. Vi fik maden - dvs. vi manglede 3 af retterne, deriblandt mango chutney. Efter 10 min lykkedes det at få tjenerens opmærksomhed, og 15 min senere kom mango chutney'en, da vi var færdige med at spise den mad vi havde fået leveret. Jeg vil give tidligere anmelder ret i, at autentisk butterchicken er det ikke. Retten har ikke set skyggen af yoghurt natural, men var en meget flødeagtig tynd sauce. Herefter ventede vi yderligere 45 min inden tjeneren var at få fat på igen - for at bestille lidt mere. Vi havde sat 2,5 time af til besøget, inden pigerne skulle nå et tog. Da vi havde tilbragt 2t15 min og anden servering stadig ikke var kommet, måtte jeg forlade bordet, for at køre pigerne til toget, og herefter vende tilbage. Maden var som udgangspunkt okay, men magen til dårlig og sløv service skal man lede længe efter. Jeg fortalte fx også tjeneren, at der manglede papir på begge toiletter. Hans svar var - ja det ved jeg godt - men han gjorde intet ved det. Så Dhaba - hvis I vil blive ved med at have kunder, så strammer I simpelthen op på Jeres lange ventetider og dårlig service!!!

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Snimser
Anmeldt 15. marts 2020

God smag, god plads og god stemning.
Hvis du kan lide krydret retter, så tag de retter de anbefaler der har tegn for stærke.
De smager virkelig af noget, ik bare stærke..
lækker salat med mango, løg og tomat kan klart anbefales.

Vi kommer der gerne igen, nu ved vi helt sikkert hvad vi skal vælge næste gang.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, LouiseGorjuNielsen
Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Dejlig smag og fin service;
Anbefaler butter chicken, coleslaw og fish masala.
Den billige Primitivo har passende ✔️
Rar atmosfære

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 495henrikl

Rejsende, der kiggede på Dhaba Indian Street Food, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i Dhaba Indian Street Food? Fortæl om dine oplevelser!