“Randers bedste og mest hyggelig spisested.”
Anmeldelse af Bistroteket

Bistroteket
nr. 2 af 109 Restauranter i Randers
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: Vi er en lille bistro der bruger de bedste danske sæsonråvarer med udgangspunkt i middelhavskøkkenet laver klassisk, ærlig og simpel mad.
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Det er altid en fornøjelse at besøge Bistroteket. Maden er super frisk, retten godt sammensat og god præsentation ved servering.
Klart det bedste spisested i Randers til fornuftige priser.

1  Tak, JesperMunkHansen

Anmeldt 15. maj 2021 fra mobile enheder

Lækker mad, hyggelig stemning og rigtig god betjening. En lille perle i Randers midtby som altid er et besøg værd.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, 17christinae
Anmeldt 18. december 2020

Dejligt uformel og uhøjtideligt, og man får samtidig virkelig god mad og drikke. Nærværende betjening og rigtig hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: december 2020
1  Tak, P1133RObirgitk
Anmeldt 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi vender uden tvivl tilbage! Vi har været her 2 gange, og vi er på ingen måde blevet skuffet!
Maden er utrolig velsmagende og flot anrettet! Når man vælger bøffen, bliver den flamberet og anrettet ved bordet Og bearnaise og pommes er en liga for sig!!!
Tartaren er også virkelig god!!!

Vi havde en baby med på 3 måneder sidst, og det var ingen problem! Vi fik et bord, hvor der var plads til lift osv.

Betjeningen er meget kompetent, venligt og helt nede på jorden!

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, sofiel812
Anmeldt 3. august 2020

Altid en fornøjelse. Nærvær og fokus på den gode service gennemsyrer stedet. Afslappende stemning og en skøn atmosfære og ikke mindst kvalitet i højsædet.

1  Tak, dorthes615

Rejsende, der kiggede på Bistroteket, kiggede også på

Har du været i Bistroteket? Fortæl om dine oplevelser!