“Dejlig mad, og god betjening”
Anmeldelse af Bistroteket

Bistroteket
nr. 2 af 111 Restauranter i Randers
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: Vi er en lille bistro der bruger de bedste danske sæsonråvarer med udgangspunkt i middelhavskøkkenet laver klassisk, ærlig og simpel mad.
Anmeldt 9. juli 2020

Rigtig hyggelig atmosfære. Flamberet, ved bordet, ribeye med en dejlig glase til. Hyggelig betjening og god vin. Alt i alt en dejlig oplevelse - vil klart anbefale det.

Tak, 48dorthe

Anmeldt 7. marts 2020

Virkeligt et dejligt sted. God stemning, hvor der er fokus på virkelig god kvalitet uden at det bliver snobbet. Begge ben placeret i den jydske muld - bare med gode råvarer, perfekt tilberedning og super service.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Jeanne N
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, opmærksom betjening og dejlige vine.
Skønt med vinmenu til overkommelige priser og hvor man ikke kun får serveret en lille sjat i bunden af glasset.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, JanneEjsing
Anmeldt 19. februar 2020 fra mobile enheder

Vi takker for en skøn madoplevelse. Dejlige Læsø tarteletter til forret, og efterfølgende dampet torsk. Begge dele særdeles veltilberedte, og serveringen var helt i TOP. Stor anbefaling herfra.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 254karstene
Anmeldt 14. februar 2020

Far og datter til frokost i Randers.

Vi fik hurtigt anvist bord og afgivet bestilling.

Drikkevarerne kom med det samme og maden kom inden for rimelig tid.

Nydelige lokaler og også rent og pænt toilet.

Vi fik hver et stjerneskud med 2 stegte og en dampet fiskefilet m masser af rejer og en god dressing.
Der til en kurv med godt brød og saltet smør + aioli.

Øllet var en Moritz Barcelona.

Pris for 2 x mad plus en øl og en sodavand: 400,00 kr.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, John J

Rejsende, der kiggede på Bistroteket, kiggede også på

Har du været i Bistroteket? Fortæl om dine oplevelser!