“Besøgte stedet for første - fantastisk oplevelse”
Anmeldelse af Café Jens Otto

Café Jens Otto
nr. 5 af 112 Restauranter i Randers
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Besøgte stedet for første - men ikke sidste gang . Vi var 3 der fik deres frokostbuffet og 1, der fik en sandwich . Begge dele var til et 5 tal, ligesom serveringen Og så er der bare hygge der

Tak, 772henningj

Anmeldt 18. december 2019 fra mobile enheder

Har været der flere gange, altid god betjening og dejlig mad. Vi har både været der til julefrokost og om sommeren.

Dato for besøg: december 2019
Tak, F1075VQkimp
Anmeldt 12. december 2019

Jeg besøgte sammen med min familie Cafe Jens Otto lørdag den 7. december
Efter vi havde bestilt drikkevarer gik vi i gang med buffeten. Drikkevarerne kom først efter knap en time til trods for jeg 5 gange spurgte på dem. Da vi fik drikkevarerne, var vi næsten færdige med at spise. Stedet kan derfor ikke anbefales

Dato for besøg: december 2019
Tak, larsfZ5957UE
Anmeldt 1. december 2019

En rigtig hyggelig cafe med fin betjening. Vi havde købt en deal med tarteletter og kage med is.Alt smagte godt - men tarteletindmaden var kun lunken, så det var ikke det bedste.

Dato for besøg: november 2019
Tak, lisbeth d
Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Der er så hyggeligt i cafeen vi havde bestilt fredags buffet men det blev aflyst pga for få tilmeldinger men vi kunne så frit vælge fra menu kortet til samme pris fantastisk service og super lækker tilberedt mad.... vi fik rejecocktail og wienerschnitzel vi kan kun anbefale at besøge cafeen

Dato for besøg: november 2019
Tak, 94steenh

Rejsende, der kiggede på Café Jens Otto, kiggede også på

Randers, Østjylland
Randers, Østjylland

Har du været i Café Jens Otto? Fortæl om dine oplevelser!