“Ingen betjening?”

Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. august 2021

Vi havde bestilt bord til 18:30 i anledning af, at vi skulle til koncert i Randers.
Vi bliver taget pænt imod, og får et bord og menukort. Det var sådan cirka det. Vi sidder i tyve minutter og venter på, at der kommer nogen for at tage imod vores bestilling.
Den tjener, der har taget imod os, kommer ind og rydder op efter et andet hold - lige ved siden af der hvor vi sidder. Det er helt umuligt at få øjenkontakt. Efter ca. 25 minutter uden betjening beslutter vi os for, at vi (grundet koncerten kl. 20) bliver nødt til at gå et andet sted hen, når de nu ikke ville servicere os. Der var ikke engang fyldt? Og da vi var på vej ud, stod der tre tjenere i baren og snakkede.
Inklusiv hende, der tog imod os.

Øv! Her kommer vi ikke igen.

Tak, zelinamarie

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Restauranten serverer “American food” i forskellige varianter og det skal nævnes at portioner er meget store. Det er god ide at booke et bord inden man besøge Elvis Presley’s museet.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, GregoryAlpha
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækkert mad !! Amerikansk mad, med dansk kvalitet… Skal absolut besøges igen , næste gang vi kommer forbi Randers.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Merkur65
Anmeldt 5. juli 2021

Meget fin brunch til absolut rimelige priser. Alt nylavet og veltilberedt. Rigeligt af det. Anbefaling herfra.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, MummuMad
Anmeldt 3. november 2020

Vi fik plads i "udestuen" sammen med et selvskab på ca. 20 personer, selvom der pt. er forsamlingsforbud på max 10, da vi påtalte dette til personalet var beskeden, at de havde fået af vide af deres chef at det var ok...
Efter lang ventetid fik vi vores burgere, bøffen var så tør så man skulle tro at det var løgn. der var så lidt bacon i så man kunne foranlediges til at tro at det var en fejl, men nu havde vi bestilt cheesebacon burgere så vi havde da håbet på at vi kunne smage baconen. pommes fritterne var melede. Det bedste var den sodavand vi fik til vores mad.
Så alt i alt en dårlig oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, bj_rnf2015

Rejsende, der kiggede på Highway 51 Diner, kiggede også på

Har du været i Highway 51 Diner? Fortæl om dine oplevelser!