Der er virkelig mange

Barndommens gade

Anmeldt d. 14. juli 2016
MarianneM977

Anmeldt d. 28. juli 2016 fra mobile enheder

Der er sjovt at se at der er så mange forskellige og anderledes sparebøsser. Tror den første var fra ca. 1950 og så var der ellers op til i dag, og fra mange forskellige lande.
-Min den første sparebøsse var der også

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Bo L
Anmeldt d. 14. juli 2016

Udstillingen står i en bank og er gratis. Der er massevis af sparebøsser i forsk. str. og arter. En sjov oplevelse for store og små, da man kan genkende sparebøsser fra hele sit liv og som man også har set hos sine bedsteforældre. Træder ind på memorylane

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, MarianneM977