“Virkelig dejlig frokost.”

Brasserie Mathisen
nr. 9 af 112 Restauranter i Randers
Køkkener: Dansk, Bar, Café
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Reservationer
Beskrivelse: BRASSERIE MATHISEN er centralt beliggende i hjertet af Randers inden for kort afstand til byens shoppingmuligheder. MATHISEN er med sit gode kvalitetsniveau på mad, drikke samt indretning det naturlige valg af dit daglige brasserie – hvad enten det er til frokost, aften eller blot til en hurtig espresso. Menu- og drikkekort er bredt varieret. Vi glæder os til at byde dig velkommen!
Anmeldt 26. januar 2020

Vi fik to fiskeanretning - for dælen hvor er det dejligt at det bliver taget seriøst at servere gode produkter, lækre fisk, virkelig gode rejer, tusind tak for dejlig mad.

Tak, 196Viggo

Anmeldt 8. december 2019

Fantastisk smagsoplevelse af alle retter. Kanon service, og nok det sted i Randers man få den bedste kulinariske smagsoplevelse for pengene. Kan virkelig anbefales hvis man er til smagsoplevelser der koster lidt mere.

Dato for besøg: september 2019
Tak, susannehA8103ZW
Anmeldt 7. november 2019 fra mobile enheder

Super veltillavet mad - flot anrettet og dejlig smagfuldt.
Startede med Krokette af lantidsstegt kalv - meget saftige..
Derefter pasta vendt i smør og dertil meatballs og kraftig tomatsauce..
Og til meget rimelig pris..

Dato for besøg: november 2019
Tak, jandahlj
Anmeldt 7. november 2019

Fantastisk mad, fantastisk service og rigtig smukt sted!
Det er helt klar et besøg værd for alle! :)

Dato for besøg: november 2019
Tak, Signe B
Anmeldt 2. november 2019

Forretten var flot anrettet på de dine tallerkner fra hotel Randers. Hovedretten fuldstændig frisklavet og veltilberedt. Lunt og lækkert. Saucen var en en lille kasserolle og kunne nemt varmes op efter behov. Desserten var ligeså dejlig som de to første retter. En super dejlig oplevelse - og vi kommer igen

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Biana03

Rejsende, der kiggede på Brasserie Mathisen, kiggede også på

Har du været i Brasserie Mathisen? Fortæl om dine oplevelser!