Anmeldt d. 7. marts 2020 fra mobile enheder

Hotel Randers er et hæderkronet hotel fra 1856, midt i byens hjerte.
Det er senest renoveret i 2016 i flot ‘Matador’ stil. En fin kombination af det gamle udtryk og moderne hotel atmosfære.
Pæne værelser med gode senge. Smarte badeværelser, ... og i det hele taget alt det der hører til.
Fin restaurant med dejlig morgenbuffet.
Venlig og smilende personale og i det hele taget god service.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, IvanS641
HotelRanders, Receptionist hos Hotel Randers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. marts 2020

Kære Ivan
Tusind tak for de meget flotte ord. Vi er rigtig glade for at vide, at du har haft et dejligt besøg og har nydt både værelserne, stemningen og historiens vingesus. Vi sætter en stor ære i, at du som vores gæst føler dig i gode hænder og det er godt at vide, at vi har kunnet leve op til dette.
Vi håber på at byde velkommen igen en anden gang.
Venlig hilsen
Camilla
Hotel Randers

Anmeldt d. 21. februar 2020 fra mobile enheder

Godt hotel med historien med fra 1856.
Værelser fine, med senge noget smalle.
Vinbar med mindre udvalg.
Garage under hotellet har begrænset plads og større biler kan ikke være der.
Personalet flytter om på bilerne efter behov.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Soren1958
HotelRanders, Receptionist hos Hotel Randers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. februar 2020

Kære Søren
Mange tak for din anmeldelse af dit besøg - vi sætter stor pris på din feedback.
Vi har forskellige værelsestyper, herunder forskellige sengestørrelser. Hvis vi får fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen en anden gang, så er der mulighed for fx dobbelt- eller kingsizeseng.
Du har ret i, at garagen kan synes som lidt af en udfordring for større biler, det er vi opmærksomme på. Derfor henviser vi blandt andet til vores udendørsparkering 100 m. fra hotellet med mere plads, som supplement til garagen.
Vi håber på, du har lyst til at besøge os igen en anden gang.
Du ønskes en rigtig god søndag!
Venlig hilsen
Camilla Lund

Anmeldt d. 19. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde 2 dejlige overnatninger i dette skønne hotel, der ligger optimalt midt i byen. God service/betjening. Maden i den tilhørende restaurant var fantastisk. Værelset var flot og lækkert indrettet.

Tak, 254karstene
Anmeldt d. 16. februar 2020

Find hurtigst muligt en undskyldning for at tage til Randers - alene for at bo på denne perle af et hotel.
Hotel Randers er stilfuldt og æstetisk moderniseret med respekt for sin oprindelse i 1850'erne. Vi boede i det smukke art deco-værelse, hvor terrassogulvet på badeværelset var som taget ud af et internationalt boligmagasin. Alt er gennemført til mindste detalje. Selv hotellets garage er med sin terracotta-farvede indkørsel og direkte adgang til receptionen et studie i lækker stil.
Fin service, dejlig morgenmad og en skøn bar i stueetagen indrettet med kunst af Kristian von Hornsleth.

Værelsestip: Art deco-værelset på 3. sal ligger i et hjørne har vinduer mod to sider.
Tak, UllaKragJ
Anmeldt d. 15. februar 2020

Godt hotel beliggende midt i centrum med god mulighed for parkering, kælderen dog meget trang, men desuden mulighed for anden parkering lige i nærheden.Venligt personale og gode værelser .Fin morgenmad i behageligt lokale.
Restauranten kan også anbefales.

Tak, ullachristinekarens