Åben i dag: 10.00 - 18.00
God oplevelse

En god oplevelse som vi vil gøre om efter Corona. Det tætteste du kommer på Elvis uden for... læs mere

Anmeldt d. 14. december 2020
vl0705
Ørsted, Danmark
God frokost oplevelse

Stor lækker burger, pommes fritter gode sprøde. Kold cola. Hurtig betjening. Hyggelig atmosfære... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2020
769mettet
Blåvand, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 28. juni 2016

Flotte udenoms arealer og super parkeringsmuligheder. Mange spændende effekter og billeder. Gå ikke glip af filmen, der kører i biografsalen - jeg synes den gav rigtig meget. Restauranten - de kører amerikansk standart - 3 små burgere mætter meget; men de var utrolig lækre.

Dato for oplevelse: november 2015
Tak, RytterAalborg
Anmeldt d. 27. juni 2016

Efter 3 besøg kan jeg kun udtrykke tilfredshed med maden. Det kød som blev serveret, var mørt og vel tilberedt . Ventetiden efter bestilling har været rigelig lang, men der var også mange gæster. Bordreservering tilrådes.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, BentA_12
Anmeldt d. 29. maj 2016

Som Elvis fan skulle jeg da også besøge "graceland" Memphis Mansion. Der er mange spændende effekter og en masse foto og beskrivelser af ting som har tilhørt Elvis.
En spændende oplevelse som enhver Elvis fan bør besøge.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, cj592015
Anmeldt d. 23. maj 2016

Var på kursus, som blev holdt i festsalen og i den forbindelse fik vi buffet.

Buffeten var betydelig bedre end de seneste 2 gange, vi har besøgt selve restauranten, så det var en positiv overraskelse.

Stolene var desværre alt for lave, så det var ikke behageligt at sidde på dem over længere tid.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, HenningP629
Anmeldt d. 1. maj 2016

Jeg synes, at jeg gik derfra med en lidt tam fornemmelse/oplevelse. Stedet/huset er fint, og deres samling er også fin, men jeg synes godt nok, at 100 kroner er meget at betale, for det er meget lille, og man kan se det der er på under en time.
Men hvis man alligevel er i Randers, er det vel et besøg værd, hvis man er Elvis-fan......vi kørte turen fra Holstebro, det fortrød jeg lidt.....men okay vi havde en hyggelig tur, og så har vi da set det.

Dato for oplevelse: maj 2016
2  Tak, lot_kro