Super sjov aktivitet.

Sjovt og underholdende. Supersød betjening. Godt plot med mulighed for at alle kunne komme med... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
pernillej932
God oplevelse

Det en super fed oplevelse og fantastisk betjening 😀 Vi kommer ind og bliver mødt af en fantstisk... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
glennbR2227JC

Det er super godt lavet og er helt klart en god oplevelse og en tur mere værd. Rummet er utroligt godt lavet og man kan virkelig mærke pulsen pumpe når klokken nærmer sig 0. Super godt sted!

Tak, kristiantarp
Anmeldt d. 9. juli 2020

Bare dejligt... og gratis sodavand for en anmeldelse;)
Super super fedt og resten af bogstaverne altså

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, mettehauboc
Anmeldt d. 9. juli 2020

Super fed oplevelse, og virkelige søde medarbejdere. Vil klart anbefale det!
Vil klart prøve det igen

Tak, tricia0019
Anmeldt d. 5. juli 2020

Første besøg ved LOCKED, og synes det var rigtig sødt personale, god gennemgang inden gamed blev igangsat, og selve spillet er godt lavet med gode kulisser og fortælling.

Tak, Danla85
Anmeldt d. 5. juli 2020

Vi var 3 semi-erfarne gæster, der besøgte Sabotagerummet.
Der var travlhed ved ankomsten, men vi fik en fin intro.
Vi nåede ud få minutter før tiden løb ud. Vi blev en del forsinket, da en af opgaverne blev løst, uden at vi opdagede det.
Fin kommunikation med gamemasteren undervejs, når vi behøvede det.
Virkelig flot dekoration med mange fede detaljer, mekanik og ekstra rum trækker op. God ide at bruge personerne fra den lokale Hvidstengruppe i historien.
Det trækker lidt ned at vi ikke opdagede den ene opgave blev løst og derfor sad fast i gamet. Vi savnede også en lidt mere markant afslutning.
Men alt ialt en rigtig god oplevelse og vi kommer helt sikkert og prøver nogle af de andre rum.
Også en rigtig fair pris.

Tak, kallehaugerne