Super sjov aktivitet.

Sjovt og underholdende. Supersød betjening. Godt plot med mulighed for at alle kunne komme med... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
pernillej932
God oplevelse

Det en super fed oplevelse og fantastisk betjening 😀 Vi kommer ind og bliver mødt af en fantstisk... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
glennbR2227JC

Anmeldt d. 27. juni 2020

Sjov oplevelse og gode kulisser. God idé til venindedag. Sødt personale. Gode historier og noget der får pulsen lidt op.

Tak, Emiliesolskin
Anmeldt d. 27. juni 2020

Et af de bedste escape room i Jylland! Fedt sted og gode rum! sødt personale og gode forhold. Fed stemning. Kan klart anbefales.

Tak, 153amalien
Anmeldt d. 27. juni 2020

Sjov og udfordrende oplevelser. Gode kulisser og god historie.
God pris med sweetdeal, oplevelsen er pengene værd.

Tak, CecilieS307
Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig aktivitet man kan lave sammen
Med sine venner
Spændende og sjove rum. Gode valgmuligheder .

Tak, victoriagP9210YL
Anmeldt d. 26. juni 2020

Meget sjovt og spændende, kan klart anbefale “kidnapped” banen. Jeg var derinde med fem andre gutter, rigtig fedt

Tak, sebastianlI131ZF