God oplevelse

Det en super fed oplevelse og fantastisk betjening 😀 Vi kommer ind og bliver mødt af en fantstisk... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
glennbR2227JC
Gode escape rooms

Rigtig gode escape rooms. Kan klart anbefale rummet "Sabotage", hvor man er modstandsfolk under 2... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
CamillaDesvig

Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig aktivitet man kan lave sammen
Med sine venner
Spændende og sjove rum. Gode valgmuligheder .

Tak, victoriagP9210YL
Anmeldt d. 26. juni 2020

Meget sjovt og spændende, kan klart anbefale “kidnapped” banen. Jeg var derinde med fem andre gutter, rigtig fedt

Tak, sebastianlI131ZF
Anmeldt d. 21. juni 2020

Would recommend! Virkelig godt sværhedsniveau. Vi var inde i kidnapped som var virkelig fedt! Det var fedt man skulle samarbejde så meget.

Tak, 349lenec
Anmeldt d. 21. juni 2020

Vi prøvede kidnapped rummet, og det kan klart anbefales. Fed touch med håndjernene og samarbejdet. Kommer helt sikkert tilbage for at prøve et andet.

Tak, tennaa2017
Anmeldt d. 21. juni 2020

Det var rigtig sjovt! Det kan klart anbefales. Vi prøvede kidnapped, som mindede om filmen Saw. 1234

Tak, chrisnR6677MZ