“For dyrt for den ret dårlige kvalitet i forhold til prisen”

Bone's Restaurant (Randers)
nr. 26 af 109 Restauranter i Randers
Køkkener: Amerikansk, Grillmad
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

For dyrt for den ret beskedne kvalitet.. Fik en highway 66. Mørbraden var ok, kylling og ben var meget tørre. Salatbaren er okay.

Tak, MC-Andersen

Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Burgere, der var prisen værd, hvilket efterhånden er en sjældenhed. God og hurtig service. Vi kommer garanteret igen meget snart. Næste gang står den så på “spareribs”.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Mads_Nairobi
Anmeldt 15. februar 2021 fra mobile enheder

Alt for ringe kød. Roasten havde en stor fedtkant. Vi modtog kun 5 af de 10 hotwings, som vi havde bestilt. Maden var halvkold. Salatportionen er alt for lille i boxen til 3-4 personer.

Dato for besøg: februar 2021
Tak, neteu
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

God restaurant til børn, de har højstol, børnebestik, de giver ballon til børnene og udlevere et lille spil til børnene (større børn). Det er nemt hvis man skal have noget god mad med børnene.
Stedet var rent, maden kom hurtigt og var helt som forventet og personalet var søde og imødekommende.

Tak, christinagX6085QE
Anmeldt 13. marts 2020 fra mobile enheder

De unge i familien ville til Bones, jeg var skeptisk - men blev positivt overrasket! Rigtig god betjening, hurtig,sød og kvik. Maden, dejlige bøffer stegt perfekt som vi bestilte mørt og lækkert kød!
Dejlig salatbar og så is ad libitum - lige noget for de små som iøvrigt også var glade for legerummet .
Absolut anbefalelsesværdigt!

Dato for besøg: marts 2020
2  Tak, LasseSpanien

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Randers), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Randers)? Fortæl om dine oplevelser!