“Uprofessionel bestyrelse!!!”
Anmeldelse af Cafe 89

Cafe 89
nr. 62 af 112 Restauranter i Randers
Anmeldt 27. januar 2020

Ansøgninger bliver væk,selv på mail og messenger, selvom de har bekræftet modtagelse og lover svar for..fik lovet prøvevagt, hørte ikke mere, tog selv kontakt igen, og fiknat vide, at jeg stadig havde prøvevagtrn til gode. Sig dog,at I ikke er interesseret/ikke mangler? Hvor svært kan det være???

Dato for besøg: februar 2019
Tak, JeowmZdz

Anmeldt 16. november 2019 fra mobile enheder

Super god burger, gode pommes, gode priser og fantastisk betjening :)
Jeg tror det er den bedste café i randers

Dato for besøg: september 2019
Tak, jonasgp
Anmeldt 28. august 2019

Frokost med min yndlingsdatter og vi valgte Americano Classic

230 g kulgrillet bøf med blandet salat, tomat, agurk, rucola, bacon, asparges, løgringe, cheddarost. Serveres med hvidløgsmayonaise og kartoffelbåde.

74,00

Hurtig betjening og lækkert anrettet på tallerkenen.

På toilettet var toiletbrættet faldet af.
Det så ikke så pænt ud.

Dato for besøg: august 2019
Tak, John J
Anmeldt 12. august 2019 fra mobile enheder

Var en famile på 4, som fik noget forskelligt, burger var helt fin, T-bone var ok, meget fornuftige priser.
Stort menu kort, var en fin oplevelse til prisen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Thomas D
Anmeldt 4. juli 2019

Det var ikke verdens bedste stjerneskud. Der manglede en dampet fisk. Til gengæld var der champignon - så får man lidt aktiivitet inden maden, når man skal have pillet dette fremmedelement af retten. Der var også æg, melon og ananas til. Meget hyggeligt at afslutte med den indbyggede frugtdessert, men egentlig ret unødvendigt. Der manglede også kaviar! Og det smagte ikke af supermeget, men til 69 kroner var det en ok oplevelse og man blev sådan set mæt af retten.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Flainard

Rejsende, der kiggede på Cafe 89, kiggede også på

Har du været i Cafe 89? Fortæl om dine oplevelser!