Åben i dag: 10.00 - 17.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Randers Regnskov
fra 53,64 $
Anmeldt d. 8. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en super dag i Randers Regnskov. Vores 3 årige søn var meget begejstret og det er vi forældre også. Det er helt sikker noget vi kan anbefale.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Martin19791
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet i håbet om at der var styr på de forskellige COVID-19 foranstaltningerne... men blev desværre meget meget skuffet og gik igen efter omkring en time.
Udover i billetsalget så vi intet personale til at vejlede og hjælpe gæsterne - så der var total kaos rundt i drivhusene. Alt alt for mange mennesker og ingen afstand, ingen skilte eller sprit....desværre
Ankomsthallen var et stor kaos - og igen intet personale eller skilte så man kunne orientere sig...

Tak, Sisse V
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Mega hyggeligt sted, hvor man kan komme helt tæt på nogle af dyrene. Fed oplevelse. Håndterer corona situationen godt. Ikke for mange menneske, så man går ikke få tæt. Og de har indført ensrettet.

Tak, natasjah2019
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var afsted med vores datter på 11 og søn på 1 år. Vi lånte gratis en bæresele til vores søn, hvilket var en af de bedre beslutninger. Det kan klart anbefales af gøre brug disse. Der er mange ting man ville gå glip af ved brug af klapvogn eller barnevogn (sidstnævnte er nærmest umuligt). Vi kom en halv time efter de åbnede og køen var hurtig overstået (da vi tog hjem over middag var køen sindsygt lang og helt uoverskuelig).
Men trods Covid-19 synes vi der kom rigtig mange gæster ind, og vi kunne umuligt holde 1 meters afstand på noget tidspunkt. Især i grotterne og slangetemplet var vi tæt sammenklemt. Der står personale rundt omkring og giver håndsprit.
Et rigtig hyggeligt familie sted, men vi gik alligevel derfra med en lidt flad fornemmelse, som om at vi ikke havde set særlig/oplevet meget. Vi var ude igen efter 3-4 timer inkl. middagspause.

Tak, CPN91
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Super fin tur i regnskoven. Masser af mennesker og for få spritstandere var eneste minus, men flot oplevelse og god præsentation af dyr og vegetation.

Tak, frankxxxl