Åben i dag: 09.00 - 18.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Randers Regnskov
fra 53,23 $

ALT for mange menneske blev lukket gennem billetlugerne. Det var umuligt at holde en forsvarlig sikkerhedsafstand. Alle stod alle steder helt oppe i nakken på hinanden - uden mulighed for at holde afstand. Dybt uforsvarligt at lukke så mange ind. Vi (min datter og jeg) gik efter 1/2 time af samme årsag, og da vi forlod stedet, blev der stadig lukket mennesker ind.
Tag ansvar, Randers Regnskov!

1  Tak, cdjsvb

Har været der to gange første gang var det mega godt

Anden gang var mange af sommerfuglene døde eller manglede en halv vinge
Og en af øglerne lå død
Og dyrene virkede meget stresset
Så det var ikke en fed oplevelse denne gang

(Der var flere døde sommerfugle end den på billedet)

Tak, 424amalier

Ekstremt mange mennesker, det var umuligt at finde en parkeringsplads. Skiltningen var virkelig forvirrende

Tak, chris2600

Vi tog afsted tirsdag i uge 28 i regnvejr - der var alt for mange mennesker. Selve stedet var spændende, men vi havde nok forventet lidt mere af stedet.

Tak, christiansK5571AD

Vi kom til en kæmpe kø, men der stod personale som udlevere regnslag, kaffe og saftevand, de kom endda ud og viste en udstoppet edderkop..

Tak, 764louised