Åben i dag: 09.00 - 18.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Randers Regnskov
fra 53,36 $

Vi kom til en kæmpe kø, men der stod personale som udlevere regnslag, kaffe og saftevand, de kom endda ud og viste en udstoppet edderkop..

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 764louised

Regnskoven er et super populært udflugtsmål. Derfor: kom tidligt i sommerferien.
Klæd dig let, for størstedelen foregår i varme og høj luftfugtighed

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, michaelhJ2834HH
Anmeldt d. 10. marts 2020

Besøgte stedet (4 voksne og 1 barn-4 år). En stor oplevelse for især barnet, men også interessant for de voksne. Vi fik fornemmelsen af regnskov. Fin opdeling af kontinenter. Mange dyrearter man kunne blive klogere på. Mulighed for afspritning af hænder flere steder. Mulighed for at spise medbragt mad. Prisen for entré er nok i den høje ende, men det er nok heller ikke helt billigt at drive sådan en seværdighed

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, jan k
Anmeldt d. 3. marts 2020

Randers regnskov, er et skønt sted, hvor man både kan se dyr i vand over vand og i luften. Både inden og ude. Så her kan man få en skøn tur med familien.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Michaelkragh85
Anmeldt d. 23. februar 2020 fra mobile enheder

Randers Regnskov er for alle. Når man får dråber i håret kan man da godt overveje om det er en klat fra et flyvende væsen eller det virkeligt er en dråbe vand. Det er en del af oplevelsen
Fantastisk sted

Dato for oplevelse: februar 2020