“Dårlig tilberedt mad og lang ventetid”
Anmeldelse af Café Konrad

Café Konrad
nr. 83 af 106 Restauranter i Randers

Kendte ikke stedet og blev også lidt betænkelig da der ingen gæster var da vi ankom kl. 18 idet der var en del gæster på restaurant over for, men vi gik ind nu vi havde bestilt til 7 Pers.
Men vi skulle bestemt ikke værre gået ind, lang ventetid efter bestilling og pariserbøf blev returneret de var i den fra skamstegt, fik ny da de andre var færdige med deres kolde steak og skilt sovs, godt der var gode pommes frits.
Kompensitation var 15% (studierabat ) på de to pariserbøffer :-(

Dato for besøg: juni 2022
Tak, 987annette

Venligt personale. Rigtig lækker mad hver gang. Jeg har været på restauranten mindst 10 gange de sidste 3 år og har aldrig været skuffet. Især tapas og vegetarsalaten kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, Karabi1964
Anmeldt 11. maj 2022 fra mobile enheder

Maden var okay, og det har jeg givet to stjerne. Men resten var ikke tilfredsstillende: fraværende og langsomt personale, som fik noteret forkert bestilling, og vi ventede meget lang tid på maden, selvom der ikke var mange gæster. Vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, MariaBR10
Anmeldt 9. december 2021

Ankom kl 12.35 og fik først vores bestilte mad kl 13.28. 1 kyllinge burger og en alm cafe burger + to 1/2 l sodavand. Det er en ommer... Og nej, der var IKKE travlt. Der sad tre-fire andre selskaber udover os. Virkede halvtomt ellers. Ude som inde.
Bare det at bestille tog 20-25 min.
Var lige på vippen til at gå over til Cafe K over for.
I ventetiden kunne vi passende læse lunkne anmeldelser af stedet her på trustpilot. Fra folk som også havde ventet længe på maden. Tror vi havde gået et andet sted hen, hvis vi havde læst dem inden.
Efter endt spisning overhørte vi andre som kom ind udefra og spurgte efter betjening. Folk som også havde siddet og ventet 20-25 min på at bestille efter udlevering af menukort.
Så det var jo ikke en engangsforestilling. Den unge dame i baren beklagede jo ventetiden og sagde det skyldes at folk bestilte mange forskellige ting. Men i modsætning til Cafe K med 4-5 til at betjene, hvor vi var forleden, er 1 i baren her måske en anelse i underkanten. Jeg gider i hvert fald ikke sidde og vente med at bestille fordi der først skal laves en masse cafe latte.
Selve maden og den alm cafe burger var ikke prangende men kunne spises.
Hvis man er til en grovbolle. Næste gang går vi dog nok et andet sted hen.

Dato for besøg: september 2021
Tak, I5279TDhansh
Anmeldt 31. oktober 2021 fra mobile enheder

Fine ristede rugbrød med æg og rejer Samt en kylling med mayo
Smagte fint og var sammen sat godt
Dertil hyldeblomst og vand som drikkevarer

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, nikolajo219

Rejsende, der kiggede på Café Konrad, kiggede også på

Randers, Østjylland

Har du været i Café Konrad? Fortæl om dine oplevelser!