“Første og sidste besøg”

nr. 12 af 111 Restauranter i Randers
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer

En kedelig og ikke særlig god oplevelse, er hvad jeg kan tage med hjem fra Hvidsten Kro. Maden levede ikke op til navnet og priserne var helt i hegnet. Billeder kan snyde meget og det har de bestemt gjordt i dette tilfælde. Deres berømte æggekage er på ingen måder noget at prale af. Flæsket var for lidt stegt og smagte og lignte gummi. Det var første og sidste gang min familie besøgte kroen, og den kan på ingen måder anbefales.

5  Tak, anmelder10

Anmeldt 26. juni 2020

Vi besøgte kroen den 24/6 2020 til frokost. Vi havde alle glædet os til besøget på Hvidsten Kro, men havde vi læst anmeldelserne på forhånd om kroens berømte æggekage - ja så havde vi selvfølgelig ikke bestilt æggekage. Ved ankomsten mødte vi en smuk gammel kro som var utrolig flot og velholdt både inde og ude, og besøget i det lille museum var bestemt en oplevelse. Vi bestilte den berømte æggekage og dertil nød vi bl.a. en af egnens lækre specialøl. Prisen var kr. 81,- pr. stk, men meget velsmagende. Æggekagen smagte forfærdelig. Vi har næppe nogensinde fået en æggekage der smagte så dårlig. Selvom vi havde frabedt os æggekage hvor flæskestykjerne var blandet i æggekagen fandt vi alligevel flere af de ulækre og gummiagtige flæskestykker i æggekagen. Æggekagen var uden smag, mælket og vandet, flæskestykkerne som lå ovenpå æggekagen smagte som om de lige var kom met ud af frituregryden, og purløgen var bestemt ikke frisk. Når man ser på alle de dårlige anmeldelser som kroen har fået på deres berømte æggekage så forstår vi simpelthen ikke hvorfor der ikke er taget hånd om dette. Man behøver jo ikke at være en gourmet kok for at lave en velsmagende æggekage. Den 6 gereration af familien skulle jo også gerne kunne få et levebrød fra kroen.

4  Tak, 171karlty
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

To stjerner for miljø af gammel smuk kro. Men vi prøvede æggekage som kroen skulle være berømt for. Og hvor var det en stor skuffelse. Flæskeæggekage bestod af bløde halvkogte flæskesvære ovenpå en ordinær æggekage serveret i en meget lille pande med mad til en og betalte for to personer. Kommer ikke igen.

6  Tak, cn1905
Anmeldt 17. juni 2020

Vi (9 stk piger) havde på forhånd reserveret bord til kl12.30 og menuen bestilt - æggekage. Vi var der til tiden og fik serveret mad kl 13.40 - altså en ventetid på over en time. Det er ikke i orden. Dette burde man på kroen kunne forudse !!!.
Maden var ok - og øllet dyrt. Har ingen planer om at komme igen.

2  Tak, Rokkedahl
Anmeldt 7. juni 2020

med hyggelig atmosfære.

Vi var et lille selskab, der bestilte både kroens gammeldags æggekage (ikke tyndt sprødt bacon og tomat) samt et udvalg af kroens smørrebrød.

Alt var veltillavet og fint anrettet og smagte rigtig godt (også æggekagen)

Betjening og service var nærværende og uformel.

Vi blev anbefalet at besøge museet i laden bagved, og det var en informativ oplevelse, der selvsagt omhandlede de aktive i Hvidsten gruppen under 2. verdenskrig.

Tak, Michael K

Rejsende, der kiggede på Hvidsten Kro, kiggede også på

Randers, Østjylland

Har du været i Hvidsten Kro? Fortæl om dine oplevelser!