“En dejlig fødselsdag med familien”
Anmeldelse af Hvidsten Kro

Hvidsten Kro
nr. 14 af 109 Restauranter i Randers
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016

Familien tog en tur på Hvidsten kro en onsdag aften, hvor der var fyldt op ved alle borde. Vi var afsted 2 voksne og 2 børn (4 og 7 år) , så den mindste fik en børnemenu, hvor der var nok at spise og det så dejlig frisk ud.
Vi andre fik tre forskellige retter og til alle retter, var der nok mad, lækkere kartofler, god sovs, perfekt tilbehør også var kødet virkelige lækkert, så en fantastisk spiseoplevelse, når man forventer en oplevelse af god gamle dansk mad, dette blev opfyldt.
Den berømmet æggekage blev også prøvet af og den var helt sikkert helt speciel, men vi blev enige om vores egne æggekage derhjemme smager bedre, så det er ikke æggekagen vi vil komme efter en anden gang, men alt der andet.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Irenenoergaard

Anmeldt 2. juli 2016

VAR på Hvidsten Kro og spiste frokost. Kroen er meget berømt for æggekage med rigtig stegt flæsk, som der er mange der spiser, men der findes også meget andet. Jeg fik et stykke rugbrød med fedt og gammel ost, som smagte rigtig godt. Kroen er meget hyggeligt og bevaret i gammel stil som den altid har været. Flink og rar betjening, så det kan varmt anbefales at tage turen gennem Hvidsten og så spise på kroen.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, larsjoergenk
Anmeldt 26. juni 2016

Mine forældre ønskede at samle børn og børnebørn til en hyggelig middag fredag 24/6-2016. Hvidsten Kro blev udvalgt og forventningerne store. Vi blev mødt af venligt personale og nød en fadøl i gårdhaven inden bordet til 10 personer i kroen blev indtaget. Let og overskuelig menu med godt børnekort. 3 valgte en halv recept, selvom vi ikke er vilde med sild. - Det var dog INTET problem, silden blev udskiftet med fiskefilet - dejlig fleksibel service. Maden var rigelig og velsmagende, vi havde ikke noget at klage over. Min far var dog lidt skuffet over at der ikke blev serveret en æggekage på panden til hver person. Kr. 222,- for en halv recept som er rigelig, frisk og velsmagende er ganske rimelig! Til maden nød vi dejlig fadøl fra Randers Bryghus, sodavand, vand og Nordic alkoholfri øl. Den samlede pris for 10 personer løb i kr. 2100,- hvilket må siges at være meget fornuftigt. - Og selvfølgelig er der historien og den unikke stemning, det betalte vi ikke ekstra for :-)

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Rene_Soe
Anmeldt 23. juni 2016 fra mobile enheder

Hvidsten Kro er værd at besøge pga historien. Maden er Ok, det er store portioner, man bliver mæt! jeg fik æggekage, den var lidt skuffende, flæsket var ikke ordentlig stegt efter min smag/mening.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, MetteB_13
Anmeldt 26. maj 2016

Vi havde været der for flere år siden, og husker at det var en lækker æggekage. MEN. Det var den bestemt ikke. Den var sort i bunden, ikke stegt nok ovenpå, og ikke mindst var spækken slatten. Og ikke sprød hvad den burde være.. ærgerligt, vi havde fået et gavekort på 500 kr af vores datter. ... Øv

Dato for besøg: maj 2016
4  Tak, LillyB168

Rejsende, der kiggede på Hvidsten Kro, kiggede også på

Randers, Østjylland

Har du været i Hvidsten Kro? Fortæl om dine oplevelser!