“Lækker kvalitets mad”

Restaurant Det Gamle Apothek
nr. 4 af 107 Restauranter i Randers

Pæn renoveret restaurant med rigtigt god mad. Vi spurgte efter pasta eller ris til kyllingen, men det kunne ikke lade sig gøre.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, kebbih

Anmeldt 25. maj 2022 fra mobile enheder

Fantastisk og meget smagfuld mad, super betjening, maden kom med perfekt timing, meget rimelig pris. Alt i alt en skøn oplevelse

Dato for besøg: maj 2022
Tak, briann_rgaardp
Anmeldt 26. april 2022 fra mobile enheder

Det var en rigtig god oplevelse. Hyggelige lokaler, god betjening og en middag helt i topklasse til en pris, der var overkommelig for alle. Her kommer vi gerne igen. Tror ikke du finder det bedre i Randers - og slet ikke til prisen.

Tak, PoulN6
Anmeldt 24. april 2022 fra mobile enheder

Super lækkert mad og kompetent og afslappet betjening. Fint koncept med 2 timers booking, passer med 2 retter inden evt. teater besøg. Ligger i gå afstand fra Værket og Ridehuset. Kommer helt sikkert igen!

Tak, Handersen1
Anmeldt 9. april 2022 fra mobile enheder

Hyggelige lokaler og indretning, super betjening, skøn mad og vin, drikkevarer. En fantastisk aften i perfekte rammer!

Tak, Peter B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Det Gamle Apothek, kiggede også på

Har du været i Restaurant Det Gamle Apothek? Fortæl om dine oplevelser!