“Kan kun anbefales”

Restaurant Det Gamle Apothek
nr. 4 af 107 Restauranter i Randers
Anmeldt 26. april 2022 fra mobile enheder

Det var en rigtig god oplevelse. Hyggelige lokaler, god betjening og en middag helt i topklasse til en pris, der var overkommelig for alle. Her kommer vi gerne igen. Tror ikke du finder det bedre i Randers - og slet ikke til prisen.

Tak, PoulN6

Anmeldt 24. april 2022 fra mobile enheder

Super lækkert mad og kompetent og afslappet betjening. Fint koncept med 2 timers booking, passer med 2 retter inden evt. teater besøg. Ligger i gå afstand fra Værket og Ridehuset. Kommer helt sikkert igen!

Tak, Handersen1
Anmeldt 9. april 2022 fra mobile enheder

Hyggelige lokaler og indretning, super betjening, skøn mad og vin, drikkevarer. En fantastisk aften i perfekte rammer!

Tak, Peter B
Anmeldt 29. marts 2022

God stemning, hjælpsomt personale og dejlig mad. Tre retter og drikkevarer blev 444 kr og det var klart pengene værd.

Dato for besøg: marts 2022
1  Tak, Ch_aastrup
Anmeldt 21. marts 2022

En helt utrolig oplevelser for alle sanser. Mad og servering får 5 stjerner herfra.
service i top uden at være for påtrængende og maden kunne ikke laves og serveres på en bedre måde. Tusind tak for en dejlig aften, kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, solveigm179

Rejsende, der kiggede på Restaurant Det Gamle Apothek, kiggede også på

Har du været i Restaurant Det Gamle Apothek? Fortæl om dine oplevelser!