“Dejlig brunch”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi skulle have brunch inden vi tog ud til Randers Regnskov og valgte Cafe K. De har en lækker brunch hvor man kan vælge 4-6 ting, som man kan se er frisklavet. Perfekte røræg, lækre smoothies, god stempelkaffe, dejlig kakao med mælk, perfekt islatte, og friskbagt varmt brød, som smagte dejligt. God pris. Alt i alt en dejlig oplevelse på Cafe K!!! :-D

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Hannah E

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Maden er god og udvalget er godt. Personlige favoritter er nachos med ost og kylling, samt deres gode burgere; mums !! Servicen kan dog halte lidt af og til. Flere gange har vi oplevet lettere fraværende personale; så bestillinger, afrydning og levering af mad kan være sløvt. -men det vil jeg tilskrive de unge piger der af til er noget underbemandet (?). Ellers er alting normalt tiptop !

Dato for besøg: april 2016
Tak, bjarnebk
Anmeldt 27. juni 2016

Godt udvalg på kortet, stort smil hos personalet, masser af plads, rent og pænt. Det regnede, men der er masser af udeplads til en sommerdag.

Tak, dorthe_keilberg
Anmeldt 23. juni 2016 fra mobile enheder

Lækker cafe K salat som blev nydt på de udendørs arealer. Desuden en lækker chailatte lavet på "rigtig" te.
Tjek deres brunch, den så også god ud.

1  Tak, Maeroe
Anmeldt 1. juni 2016 fra mobile enheder

Menukortet er ikke det mest spændende, temmelig konventionelt. Maden var i orden men ikke specielt fantastisk.
Betjeningen var dog meget langsom, for lidt personale muligvis.

1  Tak, PSt-Dk

Rejsende, der kiggede på cafe K, kiggede også på

Randers, Østjylland
Randers, Østjylland

Har du været i cafe K? Fortæl om dine oplevelser!