“Genbesøg efter uheldig oplevelse der gør NU kan vi genkende den restaurant Skovbakken vi forbinder med Randers ”
Anmeldelse af Skovbakken

Skovbakken
nr. 14 af 111 Restauranter i Randers
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Reservationer

Efter en uheldig oplevelse for to uger siden, kommer vi i kontakt med ejer af stedet. Han beklager dybt oplevelsen og inviterer os på genbesøg. Vi starter med en fuldstændig fantastisk Carpaccio med dertil afstemt vin efter tjenerens anbefaling. Hovedretterne består af en peberbøf og bøf bearnaise, som simpelthen var det lækreste kød og garniture dertil man kan forestille sig. Rødvin var en australsk shiraz, ganske udsøgt. Vores kvindlige tjener var meget sød og opmærksom og denne gang var der absolut intet at pege fingre af. Vi følte os trods COVID-19 helt sikre og værdsatte som gæster. Sad med den skønneste udsigt over Skovbakken og Randers. NU kan vi begge genkende den restaurant vi begge har besøgt gennem så mange år. Fantastisk mad og vin i skønne omgivelser. SÅDAN skal det være! Tak for en dejlig aften og denne gang fantastisk mad og personale

Dato for besøg: september 2020
Tak, kato1933

Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Bestiller bord en lørdag aften lidt sent, men får bord til kl 19. Desv kommer vi ind til en restaurant der er godt fyldt med både selskaber, der valfarter forbi vores bord som en anden banegård og andre borde fyldte. Bordet ved siden af os klager over en beuf bearnaise der ikke var rød. Vi går på et tidspunkt under hovedretten ud at få lidt luft grundet der var meget varmt og fordi den ene beuf bearnaise vi fik var fyldt med sener. Vi taler om hvad vi gør og går ind igen. Gæsterne fra hhv en konfirmation og et andet selskab farter forbi i eet væk. Vi kommer ind og ser alt vores mad fjernet fra bordet. Beslutter derfor at forlade restaurant og meddeler dette til køkkenet. Restaurant chefen kommer ind med den undskyldning at det så ud til vi var færdige. Vi får halv pris på den ene hovedret og kommer af med 900kr for den ringe oplevelse. Det eneste gode var deres forret ! Kommer aldrig igen. Det er helt sikkert. Man burde oplyse der var fyldt med selskaber og iøvrigt ikke give kunden skylden for deres egne fejl !!!

Dato for besøg: september 2020
3  Tak, TimmermannRds
Anmeldt 27. juni 2020

Glimrende lokaler mest beregnet til større selskaber og forsamlinger. Har været anvendt til mange af byens foreningers mødelokale. Maden er almindelig vis ganske glimrende med hovervægt på traditionelle danske retter

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Erik K
Anmeldt 4. marts 2020 fra mobile enheder

Et godt sted at være efter begravelse, vi alle fik en god betjening og forskellige ting man får til gravøl. De får kun 3 fordi de begyndte at rydde op meget tydeligt til at vi skulle gå nu. Stolene de fjernede løftede de ikke, så vi viste at nu skulle vi smutte. Det synes familien var mærkeligt og de kunne bare have taget fat i en af os og sige det.
Der var absolut for meget smør på fødselsdagsbollerne, som var smurt i forvejen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, CamillaD864
Anmeldt 14. januar 2020

Hvor er det ærgerligt at telefonen ikke bliver taget, jeg har ringet forgæves mange gange. Så øv øv.

1  Tak, HelleP126

Rejsende, der kiggede på Skovbakken, kiggede også på

Randers, Østjylland

Har du været i Skovbakken? Fortæl om dine oplevelser!