“Lækker smagemenu”
Anmeldelse af Møhr Steakhouse

Møhr Steakhouse

Lækker smagemenu i anledning af mærkedag. Vi havde længe set frem til middagen, som blev udskudt pga. Coronaen. Möhr solgte under pandemien gavekort med 50% rabat, hvorfor vi slog til og derfor fik 2 smagemenuer til 1’s pris.
Smagemenuen startede med bobler og 5 små appetizers.
Derefter startede den egentlige midddag bestående af hhv. jomfruhummerhaler, nye danske kartofler med chips og sprødt kyllingeskind, skindstegt torsk med blomkål, sødmælkskalv med sprøde grøntsager og kalvesauce samt jordbæris med jordbær på mørdej.
Til de forskellige retter fik vi serveret passende vine.
En lækker middag - især sødmælkskalven var fantastisk MÖHR.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, SusVedel

Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

En restaurant der til fulde lever op til sit navn. Vi valgte tilbuddet med “Roast ad libitum” og blev ikke skuffede. Kødet var perfekt stegt og dejligt mørt. Tilbehøret var godt og rigeligt og prisniveauet var absolut fair. Jeg synes at moderne bearnaise sauce har en tendens til at være lidt for bitter, men det er tidens tand (læs trend) mens min tand nok er lidt mere til det søde. Derfor valgte jeg også et glas af den søde, men pragtfulde Odense 1859 øl, der står rigtig godt til mad.
Vi sad ved et meget centralt bord og servicen var rigtig fin og venlig, vi oplevede dog, at andre borde i periferien, en gang i mellem havde problemer med at opnå kontakt med personalet. Opmærksomhed er en vigtig egenskab ved god service. Men vi var ovenud tilfredse og kommer helt sikkert igen.

Tak, taush2015
Anmeldt 16. januar 2020 fra mobile enheder

Den bedste bøf du kan forstille dig, men forretten der valgte jeg tartar, den var guddommelig god... kan varmt anbefales.

Tak, kim r
Anmeldt 25. november 2019

Vi taler ren MASH kopi her og det er jo fint nok. Udmærket kød og fine sides uden særlig fantasi - men dælme også dyrt nok.

Dato for besøg: november 2019
Tak, ChrAnkerstjerne
Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Dyrt men absolut pengene værd. Super lækkert mad med ligeså tilhørende vine. En smilende og opmærksom tjener, som fortalte entusiastisk om menuen og vinene. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Lone G

Rejsende, der kiggede på Møhr Steakhouse, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Møhr Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!