“Fantastisk på alle måder,”

Da Angelino Pizza & Pasta

Fantastisk på alle måder, det tætteste på Italien. Vi har været der mange gange og bst. Take Away alt i alt altid styr på tingene.

Tak, 665finnb
GretheP_13, Ejer hos Da Angelino Pizza & Pasta, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Tusind tusind tak for den flotte anmeldelse, vi bliver bare så glade.

Mvh Da Angelino teamet

Anmeldt 1. marts 2020

Min anmeldelse kører mere på kundeservicen end maden. Vi er nogle kollegaer der gerne vil spise der, da vi har hørt at det er en rigtig god restaurant. Vi bestiller bord dagen før kl 16.15 til 8 til 10 personer, dagen efter er der en kollega syg og de sidste to vi mangler at høre fra vil ikke med. Så vi bliver 7 der møder op. Vi bliver mødt med utilfredshed hos ejeren, som nærmest skælder os ud for ikke at være flere.
Måske er det god mad, men kommer der aldrig mere, sådan vil jeg ikke mødes i en restaurant

Dato for besøg: marts 2020
Tak, ninasQ6728UV
GretheP_13, Ejer hos Da Angelino Pizza & Pasta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. marts 2020

Tak for jeres anmeldelse. Vi vil lige sige at vi skældte ikke ud men ville bare fortælle jer mår msn bliver mindre antal giver man besked pga vi dækker op til 10 Pers og i kom 7. Er da kede af at ikke vil komme mere. Mvh Da Angelino teamet

Anmeldt 1. marts 2020

Fantastisk hyggelig restaurant med ægte italiensk mad. Maden er i en klasse for sig. Sød og venlig betjening. Kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, JaneJ144
Anmeldt 12. februar 2020

Rigtig hyggelig restaurant, med mange forskellige retter på menuen, alt fra pizza, pasta til steaks. De levere rigtig gode pizzaer ud af huset, men man bør prøve at spise der lækkert. Kan anbefale dette.

Tak, Aksel J
GretheP_13, Ejer hos Da Angelino Pizza & Pasta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2020

Tusind tusind tak for sådan en flot anmeldelse det gær Da Angelino teamet så glad

Anmeldt 6. februar 2020 fra mobile enheder

Det er altid en oplevelse at besøge denne restaurant da maden simpelthen er i en klasse for sig.

Intet andet sted i Danmark serveres der så velsmagende og ægte italiensk mad som her.

Pizzaerne er absolut autentiske, men jeg anbefaler at man også prøver en forret, som også er i sin helt egen liga.

5 stjerner er ikke nok her.

Dato for besøg: februar 2020
3  Tak, thorben222
GretheP_13, Ejer hos Da Angelino Pizza & Pasta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. februar 2020

Tusind tusind tak for den flotte anmeldelse, det er så dejligt når vi hører fra vores gæster.

Rejsende, der kiggede på Da Angelino Pizza & Pasta, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Da Angelino Pizza & Pasta? Fortæl om dine oplevelser!