“Horsens bedste bøf-restaurant”
Anmeldelse af Restaurant Oksen

Restaurant Oksen
nr. 9 af 103 Restauranter i Horsens
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Steakhouse etableret i 1986 - 2 ejer den seneste siden 1999 Stedet er velbesøgt Restaurant som starter dagen med at servere morgenmad fra kl 10.00 i weekender fra 9.30 herefter er der lækre frokostretter frem til kl 16.30. Hvorefter den står på eksklusive samt traditionelle forretter store møre bøffer og lækkerier til den søde tand samt cocktails.

Bedste oplevelse og service i Horsens
Vi besøgte restaurant oksen den 21 december og fik en verdensklasse oplevelse
Perfekt og venlig modtagelse og henvisning til bordet og serviceminded og imødekommende tjener
Vi fik alle 6 personer mørbrad og samtlige bøffer var “lige i skabet” masser af smag og perfekt stegt
Tilhørende saucer, kartofler og salater vi ligeledes perfekt tilberedte
Masser af informationer og service under middagen fra tjeneren
Så intet mindre en 5 kæmpe store velfortjente stjerner herfra

Dato for besøg: december 2022
Tak, Soerenwn

Anmeldt 14. november 2022 fra mobile enheder

Det startede ud helt fint med hurtig service og flinkt personale.
Så fik vi forretten og der gik det galt. Den var vildsomt oversaltet!
Det blev videregivet og så var det videre til hovedretten. Den måtte vi så også vente på! Det plejer ikke at tage 1 time at lave 2 burgere og bevares det var 2 border udover os. Nå men vi får burgeren og så er bøffen tør som en skosål, til gengæld så var deres chili mayo super god! meeeen det kommer vi ikke tilbage til.

Dato for besøg: november 2022
Tak, Patrick G
Anmeldt 7. oktober 2022 fra mobile enheder

Mor datter hygge frokost og fantastisk service god vin og dejlig bøf , det bliver taget hånd om , de små problemer som kan opstå , og et beskidt glas en rød bøf, fik de hurtig ændret, og lidt god vin i glasset, et sødt smil og en dejlig oplevelse

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, 105lenee
Anmeldt 23. september 2022 fra mobile enheder

Vi fik en rigtig fin behandling af personalet. Maden var helt i top. Vi bestilt oksemørbrad med pebersovs. Stegt helt perfekt.

Vi startede med suppe og en fin salatbar.

Kan anbefales og vi tager gerne på restauranten, hvis vi skal have en middag i topklassen.

Dato for besøg: september 2022
Tak, Gunnar S
Anmeldt 17. august 2022 fra mobile enheder

Vi var et selskab på 9 i lørdags. Glimrende mad og betjening. Eneste plet var en steak der have fået for meget, men blev fluks rettet. Bedste steak i årevis blev det så til. Verdensklasse betjening af tjeneren (Møller? fra Nordjylland). Hun burde klones, og klonerne sendes til København.

Dato for besøg: august 2022
Tak, kaah2018

Rejsende, der kiggede på Restaurant Oksen, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Restaurant Oksen? Fortæl om dine oplevelser!