“Gennemsnitlige burgere”

Køkkener: Amerikansk, Bar, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Aftensmad i Horsens...min søn fik en bacon/cheese burger med fritter og milkshake, som var helt ok. Jeg fik en vegetarburger med en falafel bøf og karameliserede løg. "Bøffen" var stegt som én meget tyk bøf på 3-4 cm, som gjorde at burgeren var blød og lidt smattet. Det havde været bedre med flere mindre stegte falafler. Fritterne var rigtig gode, men blev serveret med en slags salsa lignende sauce, som ikke helt faldt i vores smag.
En lidt dyr og gennemsnitlig aftensmad (kom af med 355 kr for 2 menuer) vi var lidt skuffede, men blev mætte, især af de lækre fritter.

Tak, 7777KarinaM

Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik nacho og mexicansk steaks pita.
Nachors med rigelig ost og kylling. Meget saftigt. Guacamole var mærkeligt i smag farve og konsistens. Pita med steak med dejligt rødt kød Lidt lille efter den koster 80 kr.

Tak, 891hanneh
Anmeldt 5. juni 2020 fra mobile enheder

Fuldstændig fantastisk lille perle - god beliggenhed og virkelig god mad til priser alle kan være med til

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Nomad09286791909
Anmeldt 12. februar 2020

Super autentisk amerikansk burgerbar indrettet med autosæder og båse.
Burger-menuer for en hver smag. Alt sammen serveret med et smil.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Johannes H
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Godt koncept, og lækker mad. Altid høflig og venligt personale, spændende sted at vente på maden,pga. udsmykningen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Canjorn

Rejsende, der kiggede på Mackie's, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Mackie's? Fortæl om dine oplevelser!