“Lækker nachos ”

Mackie's
Køkkener: Amerikansk, Bar, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer

Vi fik nacho og mexicansk steaks pita.
Nachors med rigelig ost og kylling. Meget saftigt. Guacamole var mærkeligt i smag farve og konsistens. Pita med steak med dejligt rødt kød Lidt lille efter den koster 80 kr.

Tak, 891hanneh

Anmeldt 5. juni 2020 fra mobile enheder

Fuldstændig fantastisk lille perle - god beliggenhed og virkelig god mad til priser alle kan være med til

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Nomad09286791909
Anmeldt 12. februar 2020

Super autentisk amerikansk burgerbar indrettet med autosæder og båse.
Burger-menuer for en hver smag. Alt sammen serveret med et smil.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Johannes H
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Godt koncept, og lækker mad. Altid høflig og venligt personale, spændende sted at vente på maden,pga. udsmykningen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Canjorn
Anmeldt 16. december 2019

Var afsted forleden med mine venner, hvor vi besluttede os for at tage på Mackies. Det var dejlig mad med super service. Stedet kan helt klart anbefales!

Dato for besøg: november 2019
Tak, viktorf817

Rejsende, der kiggede på Mackie's, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Mackie's? Fortæl om dine oplevelser!