“Dejlig stor pizza til fornuftig pris”
Anmeldelse af Mackie's

Mackie's
nr. 9 af 102 Restauranter i Horsens
Køkkener: Amerikansk, Bar, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Skulle spise hurtigt og sent efter en lang og anstrengende dag. Oplevede imødekommende og venlig betjening. Pizza større end forventet. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, FrankieAdk

Anmeldt 1. juli 2016

Lækker mad, har flere gange spist deres pizzaer, min kæreste er stor fortaler for deres Nachos.
Pladsen er dog trang.
Restauranten er i 2 etager, på 1. Sal sidder man endda meget tæt.
Der er en knap for tilkald af tjener ved hver bord.
Sidst vi var derinde var der tilsyneladende kun en tjener til 1. salen, hun havde rigeligt at se til, samtidigt kunne man høre hvordan hun opgivende sukkede næsten hver gang hun kom op af trapperne.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Torben J
Anmeldt 4. juni 2016 fra mobile enheder

Vi var tre voksne afsted med fire teenagere og havde desværre en rigtig træls aftensmad. Der gik ged i bestillingerne, vi ventede knap 45 min på vores mad og da den kom var det næsten pinligt. Pizzaen var brændt og fyldet var tørt, en hakkebøf var stort set stegt ihjel og de ændringer vi havde bedt om til vores bestillinger var ikke gennemført.
Servicen var middelmådig og det virkede som om personalet havde alt for travlt selvom restauranten slet ikke var fyldt, da vi kom ca 18.15 på en fredag. Det kunne have hjulpet med lidt mere smil og måske lidt kompensation. Vi var muligvis meget uheldige, men vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 489mikaels
Anmeldt 30. maj 2016

Her serveres nogle virkelig gode nachos, burgere og brunch-tallerkener! Hvis du elsker american style, skal du besøge dette sted - virkelig fedt indrettet. Maden er gennemsnitlig, men smager bestemt ikke dårligt!

Dato for besøg: september 2015
Tak, tba96
Anmeldt 18. maj 2016 fra mobile enheder

Fik en Philly cheese steak og kunne da godt se og smage det var hvad det skulle være uden dog at være The Real deal. Det var mere spændende at finde forskellige stater blandt nummerpladerne på væggene end maden.
Endnu mere kritisk var at der var knust is i milkshakesene.

Et plus var de var meget behjælpelige med at varme en sutteflaske til vores barn.

Dato for besøg: marts 2016
1  Tak, Peter Fogh O

Rejsende, der kiggede på Mackie's, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Mackie's? Fortæl om dine oplevelser!