“Ringe mad”

nr. 11 af 102 Restauranter i Horsens
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Desværre lang ventetid på mad (1 time!) og kedelig bruger med lille bøf og kedelig tør bolle. Forretten var ok. Alt i alt en dårlig oplevelse til alt for dyre priser.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, andreasf452

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant i hjertet af Horsens. Dog synes ikke ikke at maden levede op til forventningerne.
Forretterne var gode, men deres burgere var en flad fornøjelse. Boller var ikke engang hjemmebagte, og man skulle betale 25kr extra for at få pomfritter med.
Min kæreste fik en crepe med nutella, som ej heller var særlig inspirerende.
Men hyggelige rammer :)

Dato for besøg: juni 2016
2  Tak, SigneFlorin
Anmeldt 2. juni 2016

Det er super hyggeligt sted og en fin lille terrasse ovenpå.
Betjeningen kunne godt være bedre, langsom og uvidende...
Maden er ok, men i den lidt dyre ende i forhold til hvad man rent faktisk får.

Dato for besøg: marts 2016
1  Tak, Jeanette1706
Anmeldt 31. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var her på min fødselsdag. Vi er lige flyttet til Horsens og kender ingen spisesteder så vi satsede på dette sted.

Stedet er hyggeligt i indrettet og sød betjening.

Til forret fik vi begge rejespyd og brød med skinke og pesto. Det smagte dejligt og stor portion.

Til hovedret fik jeg en oksefilet med sauce og kartofler og syltede løg. Det smagte dejligt og var super mørt. Dog synes jeg at retten var lidt for syrlig da der var mange løg.

Min kæreste fik kylling med pommes og mayo. Han var begejstret :)

Til dessert fik vi begge pandekager. En med æble og karamel og en med banan, kokos, is og chokoladesovs. Det smagte skønt og så var det en KÆMPE pandekage.

Vi var propmætte!

Det var lækker mad det hele :)

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Misser88
Anmeldt 19. maj 2016

Men med svingende mad kvalitet. Desværre oplevet et par gange hvor tilberedningen ikke helt stod mål med forventningen.
Men fin service, og hyggelige omgivelser

Dato for besøg: juli 2015
Tak, mawola

Rejsende, der kiggede på Cafe Noisette, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Cafe Noisette? Fortæl om dine oplevelser!