“Du ved hvad du får! ”

Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. november 2016 fra mobile enheder

1️⃣ Klassisk Bone's steakhouse - har man været på Bone's før, er der ingen slinger i valsen.

Men faktisk vil jeg sige, at jeg synes maden var lidt bedre/varmere/friskere på denne Bone's end den på Amager.

2️⃣ Som altid med Bone's, så får man hvad man betaler for, og vi blev bestemt heller ikke skuffet denne gang.

3️⃣ Personalet var også noget af det sødeste/friskeste jeg har mødt i forhold til de andre Bone's steder!

Ville jeg komme tilbage?
Helt sikkert - er man i humør til spareribs, i nærheden og vild med all-you-can-eat-konceptet... Klart!

1  Tak, Louise D

Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Har været på bones nogle gange efterhånden og har fået lidt af hvert på menu kortet
Min favorit er blevet deres burger
Uha den er go - og det er den hver gang
Og salat baren har et skønt udvalg
Herudover skal nævnes deres søde personale
Altid smilende - imødekommende og venlige
Her kan jeg godt li' at komme

Tak, metteliselsiff
Anmeldt 10. august 2016 fra mobile enheder

Altid lækker salatbar og (ifølge min mand) verdens bedste ben.
Også god, når vi har ungerne med. Mangler dog lidt mere variation i børnemenuerne, da der desværre ikke er noget, vores børn kan lide på kortet.

Tak, Rikke N
Anmeldt 5. marts 2016 fra mobile enheder

Jeg havde inviteret svigerdøtre og børnebørn til ar spise her, restauranten er meget børnevenlig. Personalet er meget smilende og imødekommende. En af børnene væltede sin sodavand, inden han var begyndt at drikke af den, og vi fik straks tilbudt en ny. Rigtig dejlig for drengen var selvfølgelig ked at se sin sodavand udover bord og gulv. Maden er ok og som forventet i.h.t. konceptet.

Tak, Pia B
Anmeldt 4. marts 2016

God serving god mad var der med min ledsager og tjenerne kom og sporet om der maglet noget og vi var tilfredse.

Tak, lene59

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Horsens), kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Bone's Restaurant (Horsens)? Fortæl om dine oplevelser!