“Den indonesiske menu”
Anmeldelse af DINI'S

DINI'S
nr. 14 af 94 Restauranter i Horsens
Køkkener: Sushi, Indonesisk

En usædvanlig god madoplevelse. Vi fik først en lækker forret skyllet ned med Sapporo øl . Så kom hovedretten flot arrangeret til os begge på en stenplade. Dvs det var jo forskellige lækre småretter. Vi måtte have japansk ingefærøl til den stærke chili.
Vi kommer igen!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, OleK813

Anmeldt 28. februar 2020 fra mobile enheder

Lækkert mad men vi måtte vente to timer på maden og det er al for lang tid. Ja de havde travlt men to timer er ikke ok. Prisen er også dyr.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 753susanner
Anmeldt 28. november 2019 fra mobile enheder

Vi var 3 par som bestilte 3 forskellige hovedretter. Alle retter var utrolig lækre, men de blev serveret sådan, at da den første var færdig kom de andre fires hovedret og den sidste fik sin, da de fire var færdig. Uprofessionelt

Dato for besøg: november 2019
Tak, 444jensp
Anmeldt 24. november 2019 fra mobile enheder

En af mine absolut ynglings restauranter. Maden er altid lækker og super flot anrettet. Eneste minus er at servitricerne er at meget svingende niveau.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, G2169JKanjal
Anmeldt 6. juli 2019 fra mobile enheder

Her får du service i top og virkelig lækkert mad. Indonesisk, japansk og de bedste sliders i byen. Der er ikke så mange siddepladser men det betyder der er dejlig roligt.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, 753susanner

Rejsende, der kiggede på DINI'S, kiggede også på

Har du været i DINI'S? Fortæl om dine oplevelser!