solvejg2024

Hyggen var blevet væk

Anmeldelse af Scandic Opus Horsens
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. feb. 2024
Vi var på Opus for 2 år siden og nu igen denne weekend. Vi blev skuffede over ved ankomst i foyen at alt er ændret. De flotte og smukke træskulpturer var dækket sf gardiner, ingen grønne planter nogen steder og ingen hygge på repoen til værelsesgangen - det virkede som et hotel under afvikling.
Dato for ophold: februar 2024
3,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerVærelser
2,0 ud af 5 boblerSted
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
3,0 ud af 5 boblerService
3,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svarede 29. feb. 2024
Kære gæst

Tak for din tilbagemelding på dit ophold hos os. Det sætter vi stor pris på.

Vi er selvfølgelig meget kede af at du ikke synes om vores nye lobby og restaurant. Vi synes selv vi er kommet godt i mål med at skabe en mere nutidig og hyggelig lobby, men kan selvfølgelige ikke ramme alles smag. De grønne planter er så småt ved at være på plads i lobbyen, så når du forhåbentlig kommer igen, vil du kunne se en forskel.

Hoteldirektør
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC eller dennes partnere.
  • Tripadvisor
9.7 km fra Scandic Opus Horsens
Guest Room 2
9.6 km fra Scandic Opus Horsens
Gratis parkering
Zara’s B&B En perle udenfor Horsens nær skov og strand, her er der fred og ro, skøn natur rigtig Morten Koch stil. Et sted værd at tilbringe et par dage eller en uge, har en skøn og delvis lukket have med egen bænk og gas grill, haven er præget af flotte roser som bugter sig op af bindingsværks huset, og man føler at man et med naturen. Morgenmaden er pragtfuld og kan varmt anbefales at man tager med nå man er her. Vi kan kun varmt anbefale det her sted og vi vender helt sikkert tilbage.
  • Lol.travel
    1.252 kr.
  • eDreams
Vis flere hoteller i Horsens
Anmeldt d. 14. december 2023

Et fint hotel med 134 værelser og gode mødelokaler. Venligt personale og fine værelser med god plads. Der er hvad der skal være til morgenmad og mange gratis parkeringspladser. Der er dog kun 4 EL opladere som hurtigt bliver optaget.

Dato for ophold: december 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, pedera340
Simon Kristensen, General Manager hos Scandic Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. februar 2024

Kære gæst

Tak for din tilbagemelding på dit ophold hos os - det sætter vi stor pris på.

Er glad for at høre personalet var venligt og du synes om værelset. Det er korrekt at vi pt. har 4 el-lade pladser. Vi håber snart at kunne udvide dette med 4 pladser mere.

Håber at kunne byde velkommen igen en anden gang på Scandic Opus Horsens

Anmeldt d. 16. oktober 2023 fra mobile enheder

God oplevelse. Vi opgraderede og fik et værelse med balkon og og udsigt mod fængslet og det var da hyggeligt men om det var pengene værd ved jeg ikke rigtigt. Godt hotel under alle omstændigheder. Morgenmaden er top class og sovekomforten er fin.

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, Ovemunk

Kære gæst

Tak for din meget positive tilbagemelding på dit ophold hos os - det sætter vi stor pris på.

Er rigtig glad for at se du havde et godt ophold og nød vores morgenmad.

Håber at se dig igen på Scandic Opus Horsens.

Anmeldt d. 19. maj 2023

Vi blev taget godt imod sent på aftenen i receptionen, og fik fortalt hvor vores værelse på 4. etage var, her fra en rigtig fin udsigt over er grønt areal, og med det store “gamle” fængsel i baggrunden.
Fik en utrolig god morgen mad - dog først fra kl 6.30, men det var alligevel værd at vente på!

Dato for ophold: maj 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JM_smeden
Simon Kristensen, Direktør hos Scandic Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2023

Kære gæst

Tusind tak for din tilbagemelding på dit ophold hos os - det sætter vi stor pris på.

Er rigtig glad for at læse du har synes om dit ophold. Tak for det.

Anmeldt d. 5. april 2023 fra mobile enheder

Et godt og pænt Scandic hotel, hvor det er skønt med ladestandere til elbilen. Meget venligt og imødekommende personale. Rene værelser og god morgenmad. God ide med at spørge os om vi ønsker rengøring på værelset ved vores weekend ophold. Kommer gerne igen

Værelsestip: El ladestandere til elbil er perfekt
Dato for ophold: marts 2023
Tak, ChristinaBA2014
Simon Kristensen, General Manager hos Scandic Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. maj 2023

Kære Christina

Tak for din tilbagemelding på dit ophold hos os. Det sætter vi stor pris på.

Tusind tak for den pæne tilbagemelding. Det er vi glade for.

Anmeldt d. 28. februar 2023

Vi var på kæreste weekend - og nød virkelig de skønne omgivelser og restauranten både til en middag og morgenmad.
Super flot loungeområde med lækre drinks.
Og skøn og hjælpsomme personale. Vi kommer helt sikkert igen engang.

Dato for ophold: februar 2023
Tak, Theresa S
Simon Kristensen, General Manager hos Scandic Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. marts 2023

Kære gæst

Mange tak for din meget positive tilbagemelding - det sætter vi stor pris på.

Er rigtig glad for at læse I har synes om jeres ophold og fået en god betjening. Tak for det.