Anmeldt d. 7. marts 2020 fra mobile enheder

Havde bla. læst her , at mange er godt tilfredse med hotellet og maden
Senge og værelset store og ok , ingen varme på badeværelset. Mulighed for og låne tempur hovedepude det er fantastisk.
Sengens topmadras, lagen og dyne var perfekt , men det lagen der er på nederest del er ikke rent.
Maden var ok , men ikke lækker
Se billeder , ville ønske mere
Vin , måtte vi be om og få byttet rødvinen da det var efter vores smag helt forkert til kalve kød
Wellness er pinlig lille , et andet par kom da vi var der og vi fik en griner sammen
Sørgeligt at man må kalde det wellness
Der er en sauna ( som var slukket ) et sted man kan hælde en spand vand over sig , et sted hvor 4 personer kan tage fodbad ( ingen fod salt eller andet dertil ) og dampbadet var koldt og lugtet af manglende rengørning
En massages stol DEN virket og varmestole ( som ikke blev varme )
Et sted man kan gå på sten , lidt vand bliver sprøjtet ud på fødderne.
Fri parkering
Personalet var venligt og søde , kun ved spisning der var svært og få kontakt

Dato for ophold: marts 2020
Tak, 306benter
Anmeldt d. 7. marts 2020

Rigtigt fint hotel, dejlige omgivelser, gode senge samt forplejning. Rengøring i top.
Meget venlig personale med smil på læberne :-)
Beliggenheden er fin samt gode muligheder for parkering.
Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: marts 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Peter B
Anmeldt d. 16. februar 2020

Et rigtig fint hotel til prisen. Værelser er pæne, velindrettede, rene og ikke mindst store ift. andre steder.
Morgenmaden indeholder lige det der skal til, og gennemtænkt på en måde så der ikke er en masse madspild.
Ingen tvivl om det er pengene værd

Dato for ophold: februar 2020
2  Tak, Hrjolls
Anmeldt d. 29. december 2019 fra mobile enheder

Vi meldte os til hotellets julefrokost - kun os to, et lille bord dækket til to stod klar til os, høflig betjening, lækker buffet, skøn traditionel julefrokost mad, buffeten var altid indbydende at komme op til.
Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: december 2019
Tak, DorteVK
Anmeldt d. 10. december 2019

Rigtigt godt hotel. God morgenbuffet og flot interiør. God udsigt fra balkon over Horsens med Fængslet. Årsg til topkarakter er dog sengen med puder og dyner. Aldeles fremragende søvn komfort og nok aldrig prøvet lignende. Top karakter for denne vigtige feature og så er de øvrige ting på hotellet aldeles upåklagelige,

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger