Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (400)
Filtrer anmeldelser
400 resultater
Medlemsvurdering
187
151
33
16
13
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
187
151
33
16
13
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
34-39 af 400 anmeldelser
Anmeldt d. 6. februar 2018

Værelserne er flotte, sengene er gode, håndklæderne dejlige, jeg kan blive ved...
Altid føler jeg mig velkommen i receptionen. Restaurant betjeningen er lidt for formel og stift. Fin butik ved siden af receptionen. Morgenmaden er virkelig god med hjemmelavet mysli og mange andre ting.

Dato for ophold: maj 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Carsten N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Maja B, Gæsteansvarlig hos Hotel Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. februar 2018

Kære Carsten N.
Tusind tak for din flotte anmeldelse og rosende ord. Vi er rigtig glade for at høre at du nyder dine ophold på Hotel Opus.
Du skal også have tak fordi du har valgt at dele dine oplevelser med andre rejsende. Det sætter vi utrolig stor pris på.
Vi glæder os til at byde velkommen igen næste gang.

Med venlig hilsen
Maja B.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 20. januar 2018 fra mobile enheder

God service af alt personale både i restaurant og i receptionen.
Lækker mad både morgenbuffet og aftenens 3 retters menu.
Hyggelige omgivelser på hotellet
Dejlig Relax og Wellness afdeling med dampbad, sauna og massage stole.

Dato for ophold: januar 2018
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, anbs
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Maja B, Gæsteansvarlig hos Hotel Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2018

Kære anbs.

Tusind tak for din flotte anmeldelse og rosende ord. Vi er glade for at høre at I havde et godt ophold og sætter stor pris på at du har taget dig tid til at fortælle andre rejsende om din oplevelse.

Vi glæder os til at kunne byde velkommen igen næste gang.

Maja B.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. december 2017 fra mobile enheder

Var til stort arrangeret julefrokost og oplevede hotellet for 1. gang. Super flot indrettet og dejlige værelser.
Maden var buffet - det varme var sat frem med det samme og endte med at være koldt.
Kan underholdning med The Antonellies orkestre. Der var fri bar.
Men festen sluttede klokken 1 og vi ville gerne have noget spise - det var umuligt men ok. Så ville vi købe en cola - men alt var lukket. På informationssiden på værelset står der at baren er åben til 3. Går ned til damen i reception og beder om 2 colaer - hun svare at der er lukket. Jeg viser hende hotellets egen information- så vil hun ikke diskuterer mere med mig. Så henter hun chefen som kort fortæller at der lukket. Pga julefrokost og det ikke kan betale sig at holde åben- lige den nat var der fyldt med andre som ville købe. Viser ham informationen - det kender han ikke noget til og det må være en fejl. Forklare ham at jeg er gæst på hotellet og bor der - så at der er lukket pga de forhold er meget uforståeligt og ringe service. Så lykkes det endelig at få 2 colaer....
Så ringe at et hotel ikke vil sælge noget til deres gæster efter klokken 1 - især når køleskabet på værelset er helt tomt.
Må ds indrømme at det har jeg så aldrig oplevet før og mage til sur dame i receptionen skal jeg da lede længe efter.
Så det blev første og sidste gang vejen går forbi et ellers meget flot høre.

Dato for ophold: december 2017
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, Janbendorf
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Maja B, Gæsteansvarlig hos Hotel Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2018

Kære Janbendorf

Mange tak for din feedback. Vi beklager at du havde så uheldig en oplevelse under vores julefester i december.
Vi er klar over at der var en del forvirring omkring åbningstiderne i lobby baren under festerne. Sagen er blevet taget op og behandlet internt så vi kan undgå en lignende situation i fremtiden.
Vi er glade for at høre at I kunne lide hotellets indretning og værelser og håber i vil genovervejer at besøge os igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Maja B.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 22. november 2017 fra mobile enheder

Helt igennem skidt ophold. Værelse hvor varmen ikke kunne slukkes. Koldt vand i bruseren og en morgenbuffet som på ingen måde er gearet til et stort antal. gæster.
Ingen mulighed for frokost udover en tam roomservice.

Dato for ophold: november 2017
Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, Jan L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Maja B, Gæsteansvarlig hos Hotel Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. november 2017

Kære Jan.
Vi har forgæves forsøgt at få fat i dig, både på mail og telefon siden din første henvendelse d. 7/11. Vi vil sætte pris på hvis du vil kontakte os.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Maja B.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 18. november 2017

Flot, velindrettet og lyst hotel tæt på Horsens centrum. Pæne og rene værelser. Venligt, personligt og serviceminded personale. God restaurant med lækker 3-retters menu og udmærket morgenbuffet. Gratis parkering.

Dato for ophold: november 2017
Rejsetype: Rejste som par
Tak, TusneldaLuna
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Maja B, Gæsteansvarlig hos Hotel Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. november 2017

Kære TusneldaLuna
Tusind tak for din flotte 5-stjernet anmeldelse og mange rosende ord. Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at fortælle andre om din god oplevelse på Hotel Opus.
Jeg skal sørge for at give din feedback videre til personalet på hotellet. Vi glæder os til at byde velkommen igen næste gang.
Med venlig hilsen
Maja B.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser