Anmeldt d. 27. oktober 2015

Vi var på efterårsophold i efterårsferien og benyttede deres tilbud. Vi nød værelset, wellness i kælderen og en gåtur på Nørrestrand. Det var god værdi for pengene og bestemt noget, vi vil prøve igen en anden gang.

Tak, tommys429
Maja B, Receptionist hos Hotel Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2015

Kære Tommys429
Mange tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtig glade for.
Det er rigtig dejligt at høre at I nød Jeres ophold og synes godt om vores værelser og wellness område. Også skønt at I fik set lidt af den smukke natur der er i området ved Nørrestrand.
Vi glæder os til at byde Jer velkommen på Hotel Opus igen en anden gang.

Anmeldt d. 27. oktober 2015

Min kone og jeg havde tidligere været på Opus og været ovenud tilfredse. Da det så blev vores tur til at arrangere årlig weekendtur for os selv og 2 andre par tog vi først selv på "studietur" til Opus da der var kommet nyt personale vidste vi. Hotellet leverede igen varen til ug. Og derfor var vi ikke i tvivl og bestilte ved afrejsen turen igen så alle 6 kunne få fornøjelsen af Opus ophold.
Og det blev så igen en succes er vi alle 6 enige om.
Alt klappede fra start til slut. Ved ankomst kører man i p-kælder og kan køre tør skoede med elevator op til reception med bagagen. Der var 2 diabetikere med og der var sørget for imponerende og velsmagende kager også til dem sammen med kaffe ved ankomst.Alle var flinke og imødekommende. Værelserne var pæne og rene, Maden var super, veltillavet og fint anrettet alle dage. Morgenbuffet var også super. Hotellet perfekt beliggende i rolige omgivelser men med nem adgang til spændende Horsens by til fods, pr. bus eller i bil efter temperament og kondi og god natur at gå i derude. "Fængslet" kunne vi se over til og let besøge, hvis vi ville.
Et lille tip til hotellets ledelse: vi har ofte kunnet aflevere drikkepenge i beholdere i de forskellige hotellers reception og hotellet har så fordelt disse til de forskellige p-grupper eller lavet noget fælles for pengene. MEN ikke på Opus desværre, hvor gæsterne er henvist til at give til hver gruppe for sig. Og dette er ikke godt, da gæsternes gode oplevelser jo er SUMMEN af indsatsen lige fra rengøringspersonalet, køkkenfolkene, receptionsfolkene og tjenerne morgen og aften osv. Derfor kære Opus ledelse lav en fælles opsamling så gæsterne også kan gå derfra med denne gode oplevelse.
En enkel svipser: desserten til diabetikere den sidste aften var noget osteskum og noget gele pænt opsat osv. MEN sødemidlet manglede desværre der. Synd da alle de andre dages anretninger til diabetikerne havde været perfekte.
Tip: når vi selv pludselig derhjemme skal bruge en sådan dessert tager vi frosne bær hindbær eller andet op , blender/pisker op med fløde, yougurt eller skyr og tilsætter sødemiddel og man har allertiders hurtige, billige og lækre dessert til diabetikere.

Men vi kommer igen Opus.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Kurt L

Kære Kurt L.
Tusind tak for den flotte, flotte anmeldelse, den er vi rigtig glade for og vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at skrive en så fint detaljeret anmeldelse af Jeres ophold.
Det er rigtig dejligt at høre, at I valgte at besøge os på Jeres "studietur", vi er så glad for de gæster, som har lyst til at komme og besøge os igen efter de er afrejst fra hotellet.
Tusind tak for de rosende ord til vores køkken, for eftermiddags kagerne og maden i restauranten. Jeg vil sørge for, de får både dine roser og dit tip til forbedring af desserten til diabetikere.
Mht. til drikkepengene skal vi give foreslaget videre til diverse afdelinger, og så ser vi om vi måske kan finde på at lave en pulje til fælles drikkepenge.
Vi siger også tusind tak for Jeres besøg og håber vi må have fornøjelsen af at byde Jer velkommen igen på Hotel Opus en anden gang.

Anmeldt d. 16. oktober 2015

Flot værelse og badeværelse med god plads! Man kan vælge at betale ekstra og bo med udsigt væk fra hovedvejen - vi fandt det dog lidt besynderligt, at vi skulle betale ekstra, da der var ganske få gæster på hotellet i uge 42. Det giver mere mening at betale ekstra, når hotellet er fyldt op. Lidt kedelig morgenbuffet. Flot wellness-afd. (dog ingen pool). Maden var OK (vores ophold var inkl. 3-retters menu).

Tak, Lene S
Maja B, Receptionist hos Hotel Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2015

Kære Lene S.
Tusind tak for din fine anmeldelse, den er vi meget glade for. Det er rigtig dejligt at høre at I nød til bo på et af vores skønne værelser.
Vores værelses priser varierer efter hvilken standard værelserne har. Vi har 4 typer værelser der alle koster noget forskelligt. Prisen afhænger af værelsets størrelse, beliggenhed og faciliteter, og er derfor ikke påvirket af hvor mange gæster der bor på hotellet.
Vi håber I har lyst til at komme og besøge Hotel Opus igen en anden gang.

Anmeldt d. 11. oktober 2015 fra mobile enheder

Jeg har kun godt at sige om Infernals indsats. Musikken var god og lydniveauet tilpasset lokalet. Lina og Paw var nærværende og havde et fantastisk samspil med publikum. De leverede den perfekte intim koncert.

Rammerne omkring koncerten var dog efter min mening langt fra perfekte. Der gik for de flestes vedkommende 1/2 - 2 timer fra middagen var færdig til koncerten startede.

Intim koncert betyder tæt på orkesteret, ikke tæt på det resterende publikum. Vi sad som sild i en tønde. Især generende fordi baren forblev åben under koncerten, så der var et konstant rend under hele koncerten, med puffen og træden over tæerne til følge.

Det bør kunne arrangeres bedre.

Tak, Tina A

Kære Tina A.
Først og fremmest tusind tak for din feedback fra Infernal koncerten. Vi er rigtig glade for at du nød musikken og synes de leverede en god koncert.
Når det er sagt er vi rigtig kede af at høre, at du ikke syntes det andet levede op til forventningerne.
Vi havde forsøgt så vidt muligt at time spisning og koncert så alle kunne nå det, uden at skulle stresse igennem maden. Derfor blev middagen serveret fra kl. 18.00 og dørene til koncerten åbnede 20.30.
Jeg vil give din konstruktive kritik omkring opsætning og plads under koncerten videre til ledelsen, der vil blive drøftet hvad der kan gøres bedre til næste lignende arrangement.
Vi håber at få lov til at byde Jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 9. oktober 2015 fra mobile enheder

Hotellet er meget stort, men flot og hyggeligt med mange gode 'kroge'. Værelset er perfekt med sofa, elkedel osv.
Maden er stik modsat; kedelig. Roomservice koster ca 50 kr, hvorfor ikke bare lægge det oveni prisen, når der er seperat menukort?? Pastaen udkogt. Morgenmaden ligeså kedelig med halvfabrikata.
Prisen på overnatning med morgenmad er helt rimelig, så hvis man er ligeglad med det kulinariske, så er det anbefalelsesværdigt.

Dato for ophold: oktober 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 511mettes
Maja B, Receptionist hos Hotel Opus Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2015

Kære Mette S.
Mange tak for din anmeldelse og for at du tog dig tid til at fortælle andre om din oplevelse.
Jeg er rigtig glad for at høre at du synes godt om vores værelser og faciliteter i den forbindelse.

Dog er det meget beklageligt at du ikke havde en god oplevelse med maden i restauranten. Jeg har givet din feedback videre til køkkenet.

Prisen for roomservice er særskilt, da man på den måde selv kan vælge om man vil spare de 50 kr. ved selv at afhente maden i restauranten.
Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang på Hotel Opus.