Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Dårlig service”
Anmeldelse af Kamii SuShi Horsens

Kamii SuShi Horsens
Få mad leveret
nr. 5 af 104 Restauranter i Horsens
Køkkener: Asiatisk
Restaurantoplysninger
Anmeldt for 3 uger siden fra mobile enheder

Vi var en vennegruppe inde og spise sushi og havde glæde os. Medarbejderen laver så en fejl og glemmer at sige noget vigtigt til os. Vi får at vide at det er deres fejl , men vi fik ingen kompensation og vi skal betale det fulde beløb. Rigtig dårlig service ! Plus fluer i vin.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Vikt1921
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Qi Chen, Tjener hos Kamii SuShi Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Vi beklager for jeres oplevelse og det er bestemt aldrig vores intention. Desværre har den menu som i valgte et limit og er der derfor svært at kompensere for i denne omstændighed. Hvis i kommer en anden gang, vil vi selvfølgelig gøre det til en rigtig god oplevelse.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldelser (160)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

2-6 af 160 anmeldelser

Anmeldt 5. maj 2022 fra mobile enheder

Rigtig lækker sushi i skønne omgivelser. Det åbne køkken, hvor man kan følge tilberedelsen af maden, fuldender oplevelsen

Dato for besøg: april 2022
Tak, 683clausb
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 18. september 2021

Min kæreste og jeg fik nogle super lækre mørbradsbøffer og en lækker dessert.
Klart et besøg værd! :-)

Dato for besøg: september 2021
Tak, danielsV3506IS
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 21. august 2021 fra mobile enheder

Vi er to par som besøger restauranten. Vi bestiller rødvin men bliver præsenteret for hvidvin? Efterfølgende siger de at den rødvin vi bestilte er ikke på lager selvom at den er i deres vinkort? Vi bestiller alle fire to retters menu altså forret og hovedret. Forretten var god men hovedretten som var bøffer/steaks var elendige og fyldt med fedt og sener. Vi måtte også bede om bestik flere gange. Personalet var fuldstændig stressede. På den restaurant skal man nok ikke bestille bøf/steaks. Der var ingen refusion for det elendige kød vi fik bare at vide at det nok havde været bedre at bestille Sushi.

Dato for besøg: august 2021
3  Tak, JohnnyDonner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt 16. marts 2021

Efter at været trofaste og tilfredse kunder i mange år, fik vi for første gang nogle stykker, der smagte decideret dårligt. Vi frygtede madforgiftning, men det blev ved den dårlige smag. Vi henvendte os på mail, og til trods for at Kamii beklagede den dårlige tun og ville tage det op med leverandøren, blev vi ikke tilbudt erstatning af nogen art. Blot en beklagelse. Dårlig stil, skuffende og ikke med til, at vi glemmer denne oplevelse og genopretter tilliden

Dato for besøg: marts 2021
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, Elskermad66
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Qi Chen, Ejer hos Kamii SuShi Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2021

Hej Mette,

Tak for din henvendelse.

Som forklaret, stammer den pågældende fisk fra Sri Lanka, hvor vi sædvanligvis modtager fra Indien.
Deraf kan fiskens smag samt kvalitet påvirkes, da det er andet miljø.
Vi modtager fisk hver tirsdag og torsdag, hvor du fik mad en tirsdag. Fisken har derfor været friskskåret på dagen.

Jeg vil også påpege, at du i vores korrespondance selv nævner, at du ikke skriver efter kompensation, men vil give os feedback, og beder os afbryde kontakten til dig.

Vi er selvfølgelig kede af din skuffelse, men må stille os lidt uforstående for din anmeldelse grundet overstående.

Du ønskes god dag.


Med venlig hilsen,

Laura Birkwald, Overtjener
Restaurant Kamii Horsens

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC

Rejsende, der kiggede på Kamii SuShi Horsens, kiggede også på

 
Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland
 

Har du været i Kamii SuShi Horsens? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.