“Dårlig service”

Kamii SuShi Horsens
Få mad leveret
nr. 5 af 104 Restauranter i Horsens
Køkkener: Asiatisk

Vi var en vennegruppe inde og spise sushi og havde glæde os. Medarbejderen laver så en fejl og glemmer at sige noget vigtigt til os. Vi får at vide at det er deres fejl , men vi fik ingen kompensation og vi skal betale det fulde beløb. Rigtig dårlig service ! Plus fluer i vin.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Vikt1921
Qi Chen, Tjener hos Kamii SuShi Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Vi beklager for jeres oplevelse og det er bestemt aldrig vores intention. Desværre har den menu som i valgte et limit og er der derfor svært at kompensere for i denne omstændighed. Hvis i kommer en anden gang, vil vi selvfølgelig gøre det til en rigtig god oplevelse.

Anmeldt 5. maj 2022 fra mobile enheder

Rigtig lækker sushi i skønne omgivelser. Det åbne køkken, hvor man kan følge tilberedelsen af maden, fuldender oplevelsen

Dato for besøg: april 2022
Tak, 683clausb
Anmeldt 18. september 2021

Min kæreste og jeg fik nogle super lækre mørbradsbøffer og en lækker dessert.
Klart et besøg værd! :-)

Dato for besøg: september 2021
Tak, danielsV3506IS
Anmeldt 21. august 2021 fra mobile enheder

Vi er to par som besøger restauranten. Vi bestiller rødvin men bliver præsenteret for hvidvin? Efterfølgende siger de at den rødvin vi bestilte er ikke på lager selvom at den er i deres vinkort? Vi bestiller alle fire to retters menu altså forret og hovedret. Forretten var god men hovedretten som var bøffer/steaks var elendige og fyldt med fedt og sener. Vi måtte også bede om bestik flere gange. Personalet var fuldstændig stressede. På den restaurant skal man nok ikke bestille bøf/steaks. Der var ingen refusion for det elendige kød vi fik bare at vide at det nok havde været bedre at bestille Sushi.

3  Tak, JohnnyDonner
Anmeldt 16. marts 2021

Efter at været trofaste og tilfredse kunder i mange år, fik vi for første gang nogle stykker, der smagte decideret dårligt. Vi frygtede madforgiftning, men det blev ved den dårlige smag. Vi henvendte os på mail, og til trods for at Kamii beklagede den dårlige tun og ville tage det op med leverandøren, blev vi ikke tilbudt erstatning af nogen art. Blot en beklagelse. Dårlig stil, skuffende og ikke med til, at vi glemmer denne oplevelse og genopretter tilliden

Dato for besøg: marts 2021
Tak, Elskermad66
Qi Chen, Ejer hos Kamii SuShi Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2021

Hej Mette,

Tak for din henvendelse.

Som forklaret, stammer den pågældende fisk fra Sri Lanka, hvor vi sædvanligvis modtager fra Indien.
Deraf kan fiskens smag samt kvalitet påvirkes, da det er andet miljø.
Vi modtager fisk hver tirsdag og torsdag, hvor du fik mad en tirsdag. Fisken har derfor været friskskåret på dagen.

Jeg vil også påpege, at du i vores korrespondance selv nævner, at du ikke skriver efter kompensation, men vil give os feedback, og beder os afbryde kontakten til dig.

Vi er selvfølgelig kede af din skuffelse, men må stille os lidt uforstående for din anmeldelse grundet overstående.

Du ønskes god dag.

Med venlig hilsen,

Laura Birkwald, Overtjener
Restaurant Kamii Horsens

Rejsende, der kiggede på Kamii SuShi Horsens, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Kamii SuShi Horsens? Fortæl om dine oplevelser!