“FANTASTISK ”
Anmeldelse af Kamii SuShi Horsens

Kamii SuShi Horsens
Køkkener: Asiatisk
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Kommer igen og igen og igen. Det er en kulinarisk oplevelse hver gang. Smag og
BEHAG. Jeg flyver derfra med en behagelig lethed og mæthed. De kan lave sushi, så englene synger.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, JetteogJens

Anmeldt 14. januar 2020

Virkelig lækker sushi. Fin betjening. Og så er det dejligt at kunne sidde udenfor om sommeren, hvor man også kan følge med i bylivet.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 212MariaS
qichendk, Chef  hos Kamii SuShi Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. januar 2020

Hej 212MariaS,

Mange tak for de fine ord! Vi håber på at kunne nyde dit besøg snart igen. :-)

Anmeldt 31. oktober 2019

Kamii er blevet hele familiens ynglingsrestaurant, da mor og datter kan få den lækreste, skønneste sushi og far og søn kan få de bedste bøffer de har smagt til dags dato - ydermere er betjeningen yderst venlig og atmosfæren i restauranten skøn. Vi kommer her simpelthen hver gang vi skal ud og spise! Lækkert, lækkert, lækkert <3

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Jiwes2
qichendk, Chef  hos Kamii SuShi Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2019

Hej Jiwes2,

Mange tak for de fine ord og den gode anmeldelse!
Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tiden til at beskrive din oplevelse hos Kamii Horsens, og ser frem til jeres fremtidige besøg. :-)

Anmeldt 11. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi elsker begge sushi, og vi spiser så ofte vi kan på Kamii. Lidt til den dyre side, men altid enormt lækkert. Frisk, lækker fisk og ikke ret meget ris. Så vi bliver dejligt mætte uden at “få ondt i maven” ;)

Spændende sammensætninger, uden at det bliver for eksperimenterende, hvilket nogle gange kan blive lidt for “smart, nogle steder.

Hyggelig atmosfære. Hvis I kan sidde ovenpå, er det hyggeligst.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, mettejoervad

Hej mettejoervad,

Mange tak for at dele disse fine ord om restauranten! Vi er glade for at høre om dine gode oplevelser og ser frem til jeres fremtidige besøg. :-)

Anmeldt 1. oktober 2019

Vi kunne få tidlig aftensmad før en koncert i teateret og valgte sushi og forårsruller, og begge dele smagte rigtig godt. Der er samtidigt ganske hyggeligt. Betjeningen var dog noget langsom, - måske fordi det var lige før en koncert.

Dato for besøg: november 2018
Tak, advobie

Hej advobie,

Mange tak for din gode, konstruktive anmeldelse!
Det er godt at høre, at maden lever op til standarten. Vi skal dog sørge for en mere fokuseret betjening, da alle fortjener den samme opmærksomhed uanset omstændighederne.

Vi håber på at kunne betjene dig igen en dag.:-)

Rejsende, der kiggede på Kamii SuShi Horsens, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Kamii SuShi Horsens? Fortæl om dine oplevelser!