“Irriterende attitude og mangelfuld service. ”
Anmeldelse af B-Sushi

B-Sushi
nr. 18 af 94 Restauranter i Horsens
Køkkener: Japansk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Beskrivelse: Vi har nu i 8 år serveret friskrullet sushi af høj kvalitet. Så vidt muligt forsøger vi at anvende råvarer fra bæredygtig produktion.Alle årene har vi ve renestes gang af fødevarekontrollen kun modtaget store smiley:) Det er en rigtig god ide at booke bord således du ikke kommer forgæves. Vi har plads lige fra 1 person til store grupper gæster. Børn er ligeledes velkommen.

Jeg er møg irriteret over, at skulle skrive denne anmeldelse. Men nu har den trængt sig på, ad flere omgange. Det er ikke maden der fejler noget. Men attituden og servicen har gentagne gange givet overvejelser om, om vi gider støtte B-Sushi fremover. Det er så skide ærgerligt, at I opfører jer sådan!
I har suverænt Danmarks bedste sushi, men en god forretning lever ikke alene på kvalitet. Service og imødekommenhed betyder også en stor del.
Vi har flere gange oplevet en overlegen, kort for hovedet attitude. Som om I ikke rigtig gider yde service.
Jeg har lige fået jeres sushi til en fest med 10 personer. Super super lækkert.
3 dage senere ringer jeg, for at bestille igen. Vi bor ikke lige om hjørnet (1,5 times kørsel fra Horsens). Mine svigerforældre vil hente sushi og tage med til os.
Kokken virker nærmest irriteret over, at jeg ringer, til trods for at jeg roser weekendens festmad til skyerne og hans kommentar til min bestilling af to dagens tilbud var meget køligt “var det det”, som om det ikke var godt nok.
Min svigermor henter og oplyser, at der er betalt over mobilepay. Hun bliver mødt med den nedladende kommentar “nej det er der så ikke!” Da I så tjekker telefonen, kan I jo se, at der ER betalt. Min svigermor skal så også belemres med, at der ikke er betalt 7kr for emballage. Det er jeg endnu aldrig blevet opkrævet, når jeg selv har hentet hos jer.
Ovenikøbet mangler der 4 soya skåle og 2 sæt pinde+soya i pakken.
Hvor er det for dumt af jer, at opføre jer på den måde. Det får en ende for vores vedkommende, det gider vi simpelthen ikke.
Det er dejligt at I har succes med jeres mad, men attituden kan I godt ligge på hylden og vågne op af jeres laurbær!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Meklenborg

Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Jeg har spist sushi i årevis, og B-sushi har tidligere kunnet levere god kvalitet og en fin smagsoplevelse. Det kan de ikke mere (slet ikke sammenlignet med prisen). Byen har flere super alternativer til en prima sushi oplevelse... jeg vil anbefale de steder fremover.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, JetteogJens
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Alt for dyrt i forhold til kvaliteten. 64 kr for to flasker vand, der ikke engang var koldt. Risene i sushien var “grødrisagtig” Maden var lunken. Meget skuffende ift andre lignende restauranter i Horsens.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 901camillaj
Anmeldt 22. marts 2020 fra mobile enheder

Vi valgte ‘kokkens menu’ med 50 stykker sushi. Vi var tre personer, som alle blev mætte.
Det var som take-away i Covid-19 tiden, hvorfor det blev leveret. Kom til tiden og afleveret 100% forsvarligt.
Sushien smagte fortrinligt. Gør det helt sikker igen.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, alfevej6200
Anmeldt 12. februar 2020

Dejlig sushi !
Frisk og med spændende og lækre garniturer.
Prislejet ligger dog i den høje ende..
Og så er der kommet tapas på menuen også som jeg ikke mener hører hjemme der overhovedet og det sænker lidt den overordnede kvalitet

Dato for besøg: november 2019
Tak, KarinHarder

Rejsende, der kiggede på B-Sushi, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i B-Sushi? Fortæl om dine oplevelser!